پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پیام تبریک رئیس تامین اجتماعی شهرستان باشت بمناسبت روز مهندس+متن

رئیس تامین اجتماعی شهرستان باشت در پیامی پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ رئیس تامین اجتماعی شهرستان باشت در پیامی پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و  روز مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.    متن پیام به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42121
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

کرونا :

پیام تبریک رئیس تامین اجتماعی شهرستان باشت بمناسبت روز مهندس+متن
پیام تبریک رئیس تامین اجتماعی شهرستان باشت بمناسبت روز مهندس+متن 3
رئیس تامین اجتماعی شهرستان باشت در پیامی پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ رئیس تامین اجتماعی شهرستان باشت در پیامی پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و  روز مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

 

 متن پیام به شرح زیر می باشد:
“بسمه تعالی
پنجم اسفند ماه، خجسته زادروز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندس نامگذاری شده است،همان شخصیتی که باید از وی به عنوان پایه گذار عصر نوین علم وتکنولوژی ایرانی نام برد.
بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه می باشد.
اینجانب با تقدیر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی شهرستان این روز را به همه مهندسان ایرانی تبریک و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

رامین بهیارفر رئیس تامین اجتماعی شهرستان باشت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi