پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران برای خروش مردمی در سالگردسی نهمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران طی بیانیه ای از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن در این شهر دعوت بعمل آورد. متن این پیام به شرح ذیل است:     بسمه تعالی «ان شاءالله همه می آیند » «امسال انشاالله به توفیق الهی ، به حول و قوه الهی حضور مردم از همیشه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41887
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱:۳۹

کرونا :

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران برای خروش مردمی در سالگردسی نهمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران طی بیانیه ای از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن در این شهر دعوت بعمل آورد.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران برای خروش مردمی در سالگردسی نهمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران 4

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

 

بسمه تعالی
«ان شاءالله همه می آیند »
«امسال انشاالله به توفیق الهی ، به حول و قوه الهی حضور مردم از همیشه گرمتر و پرشورتر خواهد بود ، به توفیق الهی همه می آیند .امام خامنه ای».
در حالی به استقبال چهلمین بهار از انقلاب اسلامی می رویم که نهال کاشته شده توسط مردم ایران در دهه ۵۰ علیرغم شرایط نامساعد و حملات ناجوانمردانه امروز تبدیل به درخت تناوری گردیده که در خنکای سایه سارش ملتهای مسلمان و تحت ستم منطقه با الهام از روش و قدرت الهی آن ، راه مبارزه و جهاد را الگو گرفته اند میروند تا از دستاوردهای اقتصادی، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی آن خارج از چارچوب تعریف شده قدرتهای بزرگ طعم شیرین استقلال و عزت را تجربه کنند.
انقلاب اسلامی نه تنها در خاور میانه که در حیاط خلوت نظام استکبار جهانی یعنی در نزد ملل آزاده جهان (آمریکای لاتین ، آفریقای مرکزی و جنوبی ، اقیانوسیه و هند) هم آهنگ رهایی و سرافرازی نواخته و توانسته است روح آزاد اندیشی و شرف و عظمت و بیداری اسلامی را برای جهان به ارمغان آورد. هجمه سنگین رسانه های استکباری و استعماری و تهدیدات صهیونیسم ظالم و در هم پاشیدگی امپریالیسم نشان از اقتدار و نا امیدی آنها در مهار ایران سربلند دارد که در گرامیداشت سالگرد آن باید همه از هر قومیت و زبان ، از هر دین و مذهب ، از هر جریان و حزب و از هر سن و طبقه اجتماعی ، زنده بودن و نشاط این انقلاب را در راستای تجدید بیعت با امام (ره) و شهدا به نمایش بگذاریم و اینجاست که گچسارانی ها که خرد و آگاهی و انقلابیگری و قیام ۱۹ آبان ۵۷ آنان الهام بخش و حرکت آفرین و تحول زا بوده باز هم در این شرایط پیشرو و پیشگام و با مشارکت حداکثری در روز ۲۲ بهمن ماه برگ زرین دیگری بر تاریخ مبارزات خود می افزایند. و در جهت تحقق این عبارت ژرف حضرت امام خامنه ای مدظله العالی اقدام می نمایند « بیست و دوم بهمن ماه امسال از آن بیست و دوم بهمن های تماشایی خواهد بود»

بازدید استاندار از پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد
دنبال کنید

 

گفتنی است زمان خروش و جوشش راهپیمایی یکشنبه  ساعت ۹:۳۰صبح میدان امام خمینی (ره)-خیابان شهید بشارت می باشد.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران برای خروش مردمی در سالگردسی نهمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران 4

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi