پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایشگاه بزرگ شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران با شش هزار عنوان کتاب افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ کتاب شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با ارائه ۶ هزار عنوان کتاب افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی نفت گچساران؛ در آئینی با حضور مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و جمعی از مدیران و روسای ادارات نفت گچساران نمایشگاه بزرگ کتاب نفت با ارائه ۶ هزار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41793
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

کرونا :

نمایشگاه بزرگ شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران با شش هزار عنوان کتاب افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ کتاب شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با ارائه ۶ هزار عنوان کتاب افتتاح شد.

نمایشگاه بزرگ شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران با شش هزار عنوان کتاب افتتاح شد 5

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران؛ در آئینی با حضور مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و جمعی از مدیران و روسای ادارات نفت گچساران نمایشگاه بزرگ کتاب نفت با ارائه ۶ هزار عنوان کتاب افتتاح شد.

بر اساس این گزارش علی کردلو مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  در آیین افتتاح این مراسم گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به مدت ۱۰ روز برگزار می شود.

 

وی افزود: با افتتاح کتابخانه شهید اکبری در باشگاه مهرگان در سالهای گذشته فرصتی پیش آمد تا بتوانیم در سالهای اخیر چندین نمایشگاه کتاب را در سال در این مکان برگزار نماییم.

 

کردلو تصریح کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از دیرباز رویکردی فرهنگی داشته و وجود چندین خانه فیلم؛ کتابخانه؛ سینما؛ تالارهای فرهنگی خود نشان از نگاه ویژه مدیریت نفت گچساران به انجام کارهای فرهنگی دارد.

 

مدیر خدمات نفت گچساران با بیان اینکه:  اگرکتاب و کتابخوانی در یک جامعه  کاهش پیدا کند آسیب آن به جامعه خواهد رسید افزود: مدیریت خدمات نفت گچساران آماده است تا برای کمک به این بخش در کنار دیگر دستگاه های فرهنگی در جهت تقویت فرهنگ کتابخوانی دست به دست هم دهیم و مانع ضعف در این بخش شویم.

 

وی بیان کرد: این نمایشگاه با ارائه ۶ هزار عنوان کتاب و  بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب از ۶۰ ناشر معتبر در کتابخانه شهید اکبری نفت گچساران آماده استقبال از عموم مردم می باشد.

حملات سازماندهی شده علیه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس کشور
دنبال کنید

کردلو  با اشاره به اینکه این نمایشگاه تخفیف ۲۰ الی ۴۰ درصدی را به مشتریان خود ارائه خواهد داد خاطرنشان کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب نفت گچساران با ارائه کتاب های کمک درسی؛ مذهبی؛ تاریخی؛ ادبیات؛دفاع مقدس؛ علوم اجتماعی؛ فنی و مهندسی؛ کامپیوتر ؛ کودک و نوجوان و…از ۱۷ بهمن ماه الی ۲۷ بهمن ماه دایر می باشد.

 

نمایشگاه بزرگ شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران با شش هزار عنوان کتاب افتتاح شد 6 نمایشگاه بزرگ شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران با شش هزار عنوان کتاب افتتاح شد 7

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi