یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش مادران ایثارگر در چهار دهه انقلاب بر کسی پوشیده نیست/تداوم انقلاب اسلامی بواسطه جانفشانی مادران ایثارگر است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با پاسداشت حماسه مادران ایثارگر گفت: نقش مادران ایثارگر در چهار دهه انقلاب بر کسی پوشیده نیست. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازسفیر دنا؛سردار پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبوراحمد در همایش تجلیل از مادران ایثارگر شهرستان دنا با تبریک فرا رسیدن دهه فجر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41725
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با پاسداشت حماسه مادران ایثارگر گفت: نقش مادران ایثارگر در چهار دهه انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازسفیر دنا؛سردار پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبوراحمد در همایش تجلیل از مادران ایثارگر شهرستان دنا با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت:ایام شهادت حضرت فاطمه زهرار(س) همانند یک پاییز است که یک حزن ظاهری دارد.

وی ادامه داد: آنچه که برای شیعیان و مسلمان باعث افتخار است، وجود مبارک حضرت فاطمه (س) به عنوان سر سلسله انبیاء و ائمه الهی است.

فرمانده  سپاه فتح استان تصریح کرد: جایگاه زن در اسلام آنچنان رفیع و بلند مرتبه است که همگی بواسطه وجود داشتن بابرکت و آسمانی حضرت فاطمه (س) است که گفته شده که بهشت زیر پای مادران است.

سردار بوعلی ادامه داد: همانگونه که در ادیان الهی آمده است از دامن زن مرد به معراج آید و انچنان که می بنیم همه کسانی که به درجه رفیع شهادت رسیده اند از دامن این مادران عزیر به معراج رفته اند.

وی ادامه داد: پیام رسان حادثه بزرگ عاشورا این حادثه حزن و اندوه تاریخ، یک بانوی بزرگ به نام حضرت زینب (س) بوده که نشان از بزرگ و نقش بزرگ حضرت زینب این بانوی مکرمه دارد.

نقش مادران ایثارگر در چهار دهه انقلاب بر کسی پوشیده نیست

فرمانده سپاه فتح استان ابراز کرد: در ادیان الهی و بویژه اسلام جایگاه زن تعریف شده و همه شهیدانی که هشت سال در دفاع مقدس نقش آفرینی کرده و جان خودشان را نثار کرده اند تربیت یافته زنان مسلمان و شیعه این انقلاب است.

بوعلی ادامه داد: این نشان از وجود مادران ایثارگر است که نمونه آنها در این انقلاب زیاد است و اگر دفاع مقدس را مطالعه کنیم وبامادران شهدا برخورد کنیم خواهیم دید که مادران بزرگ همچنان با عشق به زندگی خود ادامه می دهند.

وی ادامه  داد: عزت این مادران ریشه در قرآن و اسلام دارد که باعث شده که این مادران بزرگوار که حتی برخی از انان، شوهر، فرزند و حتی پدر و برادر خود را از دست داده همچنان مانند کوه استوار باشند.

فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: این وجه تسمیه زنان مسلمان است که این شیرزنان را با دیگر زنان در سرتاسر جهان جدا کرده است.

تداوم انقلاب اسلامی بواسطه جانفشانی مادران ایثارگر است

بوعلی ادامه داد: اگر امروز انقلاب اسلامی تداوم دارد و کشوری مقتدر و سربلند در منطقه است همه برگفته از وجود این مادران بزرگ است که در تربیت فرزندان خود کوشیده اند و فرزندانی را تقدیم این انقلاب کرده که  توانسته باعث شکوه و عظمت انقلاب شود.

وی به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از راه انبیاء است که برای آزادی و سربلندی  مردم در سال ۵۷ به ثمر نشست.

دود سفید از دودکش کارخانه قند یاسوج/ داستان حاتم‌بخشی دولت تدبیر و بلایی که بر سر تولید آمد+فیلم
دنبال کنید

فرمانده سپاه فتح استان بیان کرد: در اویل انقلاب کسانی بودند که در مبارزه با رژیم ستم شاهی حضور داشتند اما راه خود را کج رفتند و با انقلاب به مقابله پرداختند و انسان های مظلوم را به جرم انقلابی بودن ترور کردند.

بوعلی گروه خائن منافقین را یکی از گروههای دانست که در زیر پرچم استبکار به قتل و عام مردم بی گناه  در اویل انقلاب پرداخت و ادامه داد: انقلاب اسلامی در اویل ظهورش از گردنه های زیادی گذشت و خجره های زیادی از پشت خورد،اما با اتکاء به جوانان و رزمندگان اسلام توانست بعد از چهل سال همچنان قدرت بزرگی خود را حفظ کند.

دشمن به دنبال فتنه های جدیدی است

وی به فرقه های جدید گروه ملحد منافقین برای تفرقه در کشور اشاره کرد و گفت:می بینیم همین گروه منافق و ستمگر که روزی به قتل عام مردم بی گناه شهره داشت امروز آمده و دم از مردمداری میزنند.

فرمانده سپاه فتح استان به گروه های کومله دموکرات و برخی گروههای ترویستی دیگر نیز اشاره کرد و گفت: کسانی که امروز بمب به کمر خود می بندند و در جمع مردم خودشان را منفجر می کنند آیا مدافع مردم هستند،نه؛بلکه باید دانست اینها دست نشانده های دشمن اند که به دنبال تخطه کشور هستند.

بوعلی ادامه داد: امروز ما می بنیم کسانی که دم از دفاع از مردم می زنند روزی دستشان به خون این مردم الوده بوده و خودشان آغاز کننده جنگ علیه مردم بودند وحتی همین کشورها گروههای تروریستی داعش و القاعده را به بار آورده اند.

وی ادامه داد: امروز به پشتوانه مردم و این انقلاب،این کشور بزرگ با رهبری مقام معظم رهبری همه این توطئه ها را پشت سر گذاشته و از ایران اسلامی ،کشوری مقتدر در جهان و منطقه ساخته است.

نباید از فتنه جدید دشمن غافل شد

فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد:امروز ما از این موضوع غافل نیستیم و آن را قبول داریم که از نظر اقتصادی مشکل داریم و مردم فشار هستند.

بوعلی با بیان اینکه ایران اسلامی بواسطه استقلال و آزادی و استوار ماندن در منطقه،توسط دشمنان قسم خورده اش در محاصره اقتصادی و تحریم است،افزود: یکی از دلایلی که امروز دشمن بر روی دین و اعتقادات این مردم طمع و تفرقه انداخته همین استقلال آنان است.

وی ادامه داد:اجگر نگاهی به کشورهای حوزه حاشیه خلیج فارس، کشورهای عربی بیندازیم خواهیم دید اینانی که زیر سلطه آمریکا و هم پیمانان آنها هستند هیچ اختیاری از خود ندارند و همیشه زیر سطله و حلقه به گوش آمریکاییها بوده اند.

رونمایی از 15 بازیکن جدید نفت گچساران در فصل جدید
دنبال کنید

دشمن به دنبال جنگ های نیابتی است

فرمانده سپاه فتح استان به فرقه های دشمن و راه انداختن جنگ های نیابتی در کشورهای عربی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با راه انداختن جنگ های نیابتی به دنبال چپاول حق این کشورها است و این وضعیتی است که امریکا آن را به بار آورده است.

بوعلی به نقش آمریکا و هم پیمانش در سوریه، لیبی، لبنان، یمن، افغانستان و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس  در ایجاد جنگ های نمیابتی بوجود آورده اشاره کرد و گفت: امروز نقش اصلی این جنک های نبایتی آمریکاست که می کوشد با راه انداختن این جنگ  برای خود سود پردازی کند.

وی ادامه داد: امروز دشمن وئ بویژه آمریکاییها دلسوز این ملت نیست ،اگر به قول خودشان دلسوز بودند چرا این همه تهدید،تحریم و این همه تجاوز را فراموش نکرده اند.

بوعلی تصریح کرد:اگر اینها دلسوز بودند چه کاری برای این مردم کردند، پس باید بدانیم اگر ایران اسلامی سرافراز و اقتدار مند است همه بواسطه  وجود جوان هایی است که برای این انقلاب جان خود را نثار کردند و جانفشانی زیادی از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: اقتدار ایران اسلامی همه برگرفته از حماسه آفرینی جوانان شهیدی  استکه در حفاظت از مرزهای ایران اسلامی و حتی حرم ناموس انبیاءحضرت زینب(س)دفاع کردند و اقتدار این کشور را به به بار آورند.

دفاع در سوریه دفاع از کشور و آرمانها بود

فرمانده سپاه فتح استان بیان کرد: اگر ما در سوریه دفاع کردیم دفاع از خودمان بود تا دشمن نتواند  چشم طمع به تمامیت مرزی این کشور داشته باشد.

بوعلی به توطئه دشمن در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: تمام فرقه های که دشمن در عراق و سوریه انجام داد، در مناطق سنی نشین این کشورها بود که نشان می دهدبحث مذهب  امروز در میان نیست بلکه بحث ویرانی یک کشور در میان است.

فرمانده سپاه فتح استان ابراز کرد: اگر این کشورهای خبیث وارد این سرزمین می شدند جنایت های زیادی به باور آورند که تا صدها سال در تاریخ نوشته می شد.

بوعلی ادامه داد: باید بداینم که موضوع دوستی با آمریکاییها یک خیال باطل است و نباید به این شیطان بزرگ اعتماد کرد.

مردم همیشه پای انقلاب ایستاده اند

وی با تأکید بر اینکه  مسئولین ما وظیفه دارند که جوابگوی مردم باشند و در راستای این انقلاب که خونها و جوانهای بیشماری برای آن نثار شدند کوتاهی کردن ممنوع است،گفت:همه می دانند که ملت همیشه پشت این انقلاب ایستاده و نشان داده که انقلاب اسلامی یک یک انقلاب مردمی است که همیشه برای پاسداری از آن تا پای جان خواهند ایستاد این موضوع را مسئولین باید مهد نظر خود قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi