جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اهدا تندیس برنزین هشتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها به شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

دبیر اجرایی نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از اهدا تندیس برنزین هشتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها به شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد. به گزارش روابط عمومی نفت گچساران، علی نارکی با بیان اینکه؛ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در جنوب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41504
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱:۲۳

کرونا :

اهدا تندیس برنزین هشتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها به شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

دبیر اجرایی نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از اهدا تندیس برنزین هشتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها به شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد.

اهدا تندیس برنزین هشتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها به شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران 4

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران، علی نارکی با بیان اینکه؛ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در جنوب در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی وبه منظور ارتقاء خدمت،رفع مشکلات سازمان،کاهش هزینه ها، ایجاد هم افزایی ، انگیزه واعتماد به نفس وبهبود مستمر امور ،در نظام مشارکت و پیشنهادات پیشتاز بوده است اظهار کرد: دستاوردهای بزرگ این شرکت در راستای نظام مشارکت و پیشنهادات با همکاری و حمایت مدیرعامل ،مدیران و کارکنان محقق شده است.

 

دبیر اجرایی نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: نظام مشارکت و پیشنهادات کارکنان در این شرکت  از سال ۱۳۸۰ کار خود را شروع کرده است و تا امروز بیش از ۵۰ هزار پیشنهاد از سوی کارکنان به این دبیرخانه ارسال شده است.

نارکی با اشاره به آمار بالای یشنهادات کارکنان در سطح این شرکت گفت: ارائه پیشنهادات از سوی کارکنان نشان از همکاری و مشارکت خوب کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دارد.

 

وی با اشاره به حضور شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جشنواره ملی چهاردهمین همایش و هشتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها که در تاریخهای ۸و۹ ماه جاری در جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد عنوان کرد: در این جشنواره ملی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران موفق به دریافت تندیس برنزین شد.

نارکی افزود: در ادامه موفقیت های این حضور ،لوح تقدیر مدیرحامی به مهندس نعمت الله اسدی مدیر عملیات این شرکت،لوح تقدیر به عنوان پیشنهاد برتر ملی به آقایان علی رضا فا تحی و رضا معینی زاده و لوح تقدیر ارزیابان برتر به آقای جشیره نژاد و سرکار خانم معصومی اهدا شد.

واکنش روسیه به ترور شهید فخری‌زاده
دنبال کنید

اهدا تندیس برنزین هشتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها به شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران 5

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi