شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه شنبه بازار تهدید یا فرصتی برای رونق اقتصادی مردم لنده+تصاویر

از زمان برگزاری بازار هفتگی شهرلنده در قالب سه شنبه بازار مردم این شهر بیشتر نیازمندی های خود را از این بازار تامین می کنند که به نوعی فرصتی مناسب برای خریدآسان مردم فراهم شده است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروزه عرضه مستقیم کالا و تامین نیاز های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41437
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

کرونا :

سه شنبه بازار تهدید یا فرصتی برای رونق اقتصادی مردم لنده+تصاویر
از زمان برگزاری بازار هفتگی شهرلنده در قالب سه شنبه بازار مردم این شهر بیشتر نیازمندی های خود را از این بازار تامین می کنند که به نوعی فرصتی مناسب برای خریدآسان مردم فراهم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروزه عرضه مستقیم کالا و تامین نیاز های اولیه مردم یکی از مهمترین شیوه های تامین درآمد است که در برخی از شهرها برپایی بازارچه های دائمی تحت عناوین جمعه بازار در تمام روزها باز می باشند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

 

سه شنبه بازار تهدید یا فرصتی برای رونق اقتصادی مردم لنده+تصاویر 8

 

در شهرهای کوچک تر چند سالی است که بازار های به نام ایام هفته تشکیل می شود که در این یک روز شاهد حضور کسبه های مختلف در این بازار هستیم که تنوع و تخفیف های آنان با توجه به وضعیت معیشتی مردم کاملاً سازگاری دارد.

بیشتر مردم شهر لنده  نیز به دلیل ارزانی قیمت برخی کالاهای که در سه شنبه بازار به فروش می رسد نیاز یک هفته خود را از این بازار تامین می کنند.

 

سه شنبه بازار تهدید یا فرصتی برای رونق اقتصادی مردم لنده+تصاویر 9

 

هرچند سه شنبه بازار لنده فرصت خوبی برای تامین نیازمندی های مردم است ولی از طرف دیگر به نوعی تهدیدی برای اقتصاد بازار شهرلنده محسوب می شود چرا که در این روز که متاسفانه در وسط هفته قرار دارد باعث اختلال دو یا سه روزه در سطح بازار خواهد شد که انتظار می رفت مسئولان این بازار را به پنج شنبه بازار و یا جمعه بازار تغییر می دادند تا بازار در وسط هفته چندان متضرر نشود.

 

همراهی و همدلی سپاه و دستگاه قضایی بهمئی در راه ایجاد امنیت پایدار
دنبال کنید

سه شنبه بازار تهدید یا فرصتی برای رونق اقتصادی مردم لنده+تصاویر 10

 

 جمعی از کسبه شهر لنده در حالی سه شنبه بازار را موجب کسادی بازار خود می دانند و خواستار جمع آوری آن هستند که اهالی شهر می گویند اجناس را با قیمت مناسب تری در آن بازار تهیه می کنند.

 

سه شنبه بازار تهدید یا فرصتی برای رونق اقتصادی مردم لنده+تصاویر 11

 

یکی از شهروندان لنده ای گفت: مردم خواستار برپایی سه شنبه بازار در این شهر هستند چراکه اجناس با قیمت مناسب تری عرضه می شود.

وی به پایین بودن قیمت های اجناس در سه شنبه بازار شهر لنده اشاره کرد و گفت: سه شنبه بازار از بعد اقتصادی مزایایی را برای مردم این شهر دارد ولی انتظار می رود مسئولان نسبت به بهسازی مکان سه شنه بازار و ساماندهی کسبه ها اقدام کنند.

 

سه شنبه بازار تهدید یا فرصتی برای رونق اقتصادی مردم لنده+تصاویر 12

سه شنبه بازار تهدید یا فرصتی برای رونق اقتصادی مردم لنده+تصاویر 13

 

گفتنی است مردم این شهر اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را با درصدی پایین تری در سه شنبه بازار نسبت به بازارهای شهری تهیه می کنند ولی باید این فرصت برای حضور فعال سایر کسبه بازار نیز فراهم شود.

انتهای پیام

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi