جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توزیع ۵ هزار بسته آموزشی پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حادپرندگان

باهدف پیشگیری از بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان ۵ هزار بسته آموزشی در کهگیلوی وبویراحمد توزیع شد. مدیرکل دامپزشکی استان گفت: باهدف آموزش همگانی در زمینه پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان ۵ هزار بسته آموزشی در مناطق روستایی و عشایری توزیع و به پرورش دهندگان طیور صنعتی استان آموزش‌های لازم ارئه شد. عبداله بهمنش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40914
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

کرونا :

توزیع ۵ هزار بسته آموزشی پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حادپرندگان

باهدف پیشگیری از بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان ۵ هزار بسته آموزشی در کهگیلوی وبویراحمد توزیع شد.

توزیع ۵ هزار بسته آموزشی پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حادپرندگان 3

مدیرکل دامپزشکی استان گفت: باهدف آموزش همگانی در زمینه پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان ۵ هزار بسته آموزشی در مناطق روستایی و عشایری توزیع و به پرورش دهندگان طیور صنعتی استان آموزش‌های لازم ارئه شد.

عبداله بهمنش افزود: این اداره کل در خصوص کنترل و پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با مشارکت بسیج سازندگی سپاه فتح استان سه واحد کنترل قرنطینه‌ای جاده‌ای در مبادی ورودی استان راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد: تولید پیام‌های آموزشی و انتشار آن از طریق صدا و سیمای مرکز استان به صورت زیرنویس و پیام صوتی، تولید و پخش برنامه رادیویی در رادیوی شبکه استانی دنا، راه اندازی کانال پیام رسان بهداشتی و نشر آن‌ها در فضای مجازی ازدیگر اقدامات پیشگیری از این بیماری است.

بهمنش از مردم خواست هرگونه تلفات غیرعادی در طیور، سیاه شدن تاج و ریش و خونریزی‌های زیر پوستی در محل ساق پا را به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش دهند.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi