پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بهره برداری از درمانگاه سرفاریاب در دهه فجر/خواسته های اصلی مردم سرفاریاب برای تردد 5هزار خودرو در روز پیگیر شود!

در بازدید مسئولان از درمانگاه سرفاریاب بیان شد: عصر امروز در بازدید مشترک معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار سرفاریاب ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام و جمعی از کارشناسان مشکلات درمانگاه جدید و دردست احداث سرفاریاب را از نزدیک مورد بررسی قرار گرفتند . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،عصر امروز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40910
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰:۳۳

کرونا :

بهره برداری از درمانگاه سرفاریاب در دهه فجر/خواسته های اصلی مردم سرفاریاب برای تردد 5هزار خودرو در روز پیگیر شود!
در بازدید مسئولان از درمانگاه سرفاریاب بیان شد:
عصر امروز در بازدید مشترک معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار سرفاریاب ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام و جمعی از کارشناسان مشکلات درمانگاه جدید و دردست احداث سرفاریاب را از نزدیک مورد بررسی قرار گرفتند .
بهره برداری از درمانگاه سرفاریاب در دهه فجر/خواسته های اصلی مردم سرفاریاب برای تردد 5هزار خودرو در روز پیگیر شود! 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،عصر امروز در بازدید مشترک  معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ، بخشدار سرفاریاب ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام و جمعی از کارشناسان مشکلات درمانگاه جدید و دردست احداث سرفاریاب را  از نزدیک مورد بررسی قرار گرفتند .

 

در این بازدید،بخشدار سرفاریاب ضمن تشکر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و استانداری بخاطر همکاری و احداث سریع و به موقع درمانگاه سرفاریاب و با بیان اینکه بخش سرفاریاب دارای محرومیتهای بسیار زیاد تاریخی ناشی از مغفول ماندن در سالیان گذشته است،بیان کرد:انتظار داریم در بحث طرح تحول نظام سلامت شاهد تحولات بیشتر و چشمگیرتری در حوزه بهداشت و درمان در سطح بخش سرفاریاب باشیم .

 

نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب ضمن برشمردن مشکلات حوزه بهداشت و درمان در سطح بخش و بویژه در درمانگاه جدید سرفاریاب خواهان تبدیل این درمانگاه به شبانه روزی و استقرار دندانپزشک،تصریح کرد:شبانه روزی بودن درمانگاه و استقرار دندانپزشک بعنوان دوتا از نیازها و خواسته های اصلی مردم بخس و نیز مسافران زیادی شد که روزانه با پنج هزار خودرو از این بخش تردد میکنند.

 

 

 معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید ضمن تشکر از پیگیریهای متعدد بخشدار جوان سرفاریاب و مشاهده مشکلات موجود، گفت : باوجود منابع محدود مالی سعی کردیم در تمام نقاط استان خدمات شایسته ای به هم استانی های عزیز ارایه دهیم که سرفاریاب نیز بعنوان یکی از محرومترین بخشهای استان همواره مدنظر بوده و سعی در رفع محرومیتها داریم.

در زمان حج، سعودی ها با وقاحت تمام در تلویزیون ظاهر شدند و علیه جمهوری اسلامی، حرف زدند/ روز بازگشت حجاج با سلامت، برای ما همچون یک روز عید است
دنبال کنید

 

 نعیمی همچنین اظهار کرد:به یاری خدا در اسرع وقت مشکلات موجود این مرکز درمانی را مرتفع و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهیم رساند تا خدمات بعتر و سریعتر به مردم ارایه شود .

 

 

وی همچنین در پایان قول دوتا از خواسته های بخشدار و مردم سرفاریاب را مجدانه پیگیری کند.

 

انتهای پیام/

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi