جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت ۱۹ میلیارد ریال هزینه خدمات درمانی به مددجویان

یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در ۹ ماهه سال جاری به منظور ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد. مدیرکل کمیته امداد استان گفت: ۱۱ هزار و ۲۷۴ نفر از مددجویان ساکن پدر شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر دارای کارت بیمه خدمات درمانی این نهاد هستند. فرید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40908
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

کرونا :

پرداخت ۱۹ میلیارد ریال هزینه خدمات درمانی به مددجویان

یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در ۹ ماهه سال جاری به منظور ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

پرداخت ۱۹ میلیارد ریال هزینه خدمات درمانی به مددجویان 3

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: ۱۱ هزار و ۲۷۴ نفر از مددجویان ساکن پدر شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر دارای کارت بیمه خدمات درمانی این نهاد هستند.

فرید محبی با بیان اینکه یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در ۹ ماهه سال جاری برای هزینه‌های درمانی مددجویان پرداخت شد، افزود: در سرفصل خدمات ویژه درمان برای فرانشیز هزینه‌های درمانی شامل فرانشیز بستری، دارو و پاراکلینیک، هزینه بیماران نگهداری در منزل و سایر موارد یک میلیارد تومان برای شش هزار و ۴۵۰ نفر هزینه شد.

وی به پرداخت ۹۷۰ میلیون تومان در سرفصل بیمه خدمات درمانی مختص مددجویان شهری دارای کارت بیمه درمانی کمیته امداد اشاره کرد و افزود: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف خود با ۸۲ مرکز درمانی خصوصی و دولتی در استان قرارداد همکاری دارد که در این زمینه خدمات قابل توجهی به مددجویان ارائه می‌دهند.

محبی تعداد بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت را ۹۰۰ نفر اعلام و گفت: از این بیماران ۱۱۹ بیمار خاص و ۷۸۱ بیمار صعب‌العلاج و تعداد بیماران بستری‌شده در منزل نیز ۲۵۸ نفر است.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi