یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قزاقستان از همه مذاکراتی که تا کنون در مورد سوریه انجام شده حمایت می کند

رئیس هیأت پارلمانی قزاقزستان در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی: قزاقستان از همه مذاکراتی که تا کنون در مورد سوریه انجام شده حمایت می کند سرویس بین الملل رئیس هیأت پارلمانی قزاقزستان گفت: قزاقستان از همه مذاکراتی که تا کنون در مورد سوریه انجام شده حمایت می کند زیرا ایده های مصوب در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40882
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

کرونا :

قزاقستان از همه مذاکراتی که تا کنون در مورد سوریه انجام شده حمایت می کند
رئیس هیأت پارلمانی قزاقزستان در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی:

قزاقستان از همه مذاکراتی که تا کنون در مورد سوریه انجام شده حمایت می کند

سرویس بین الملل
رئیس هیأت پارلمانی قزاقزستان گفت: قزاقستان از همه مذاکراتی که تا کنون در مورد سوریه انجام شده حمایت می کند زیرا ایده های مصوب در این مذاکرات را راه حل بحران سوریه می داند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت رئیس هیأت پارلمانی قزاقزستان صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ دیماه) در دومین روز نشست سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اظهار داشت: مسئله سوریه یکی از مسائل مهم جهان است زیرا مسائلی مانند افراط گری، حل و فصل مناقشات منطقه ای و مسئله آوارگان سوری در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه آستانه میزبان مذاکرات سوریه بود تا آتش بس در این کشور حاکم شود که ۸ دور مذاکره سبب شد تا مذاکرات ژنو زمینه لازم را برای ورود به مسائل سیاسی سوریه پیدا کند افزود: در مذاکرات آستانه تعیین مناطق کاهش تنش مطرح شد و کشورهای ایران، روسیه و ترکیه ضامن آتش بس شدند که نتایج خوبی به دنبال داشت.

رئیس هیأت پارلمانی قزاقزستان گفت: همچنین اعلامیه مشترکی نیز در مورد مین زدایی مناطق مختلف سوریه از جمله مناطقی که به میراث فرهنگی این کشور ارتباط دارد را در دستور کار قرار دهد و این موضوع اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه قزاقستان از همه مذاکراتی که تا کنون در مورد سوریه انجام شده حمایت می کند گفت: اجرای ایده هایی که در این مذاکرات مصوب می شود راه حل مشکلات سوریه را فراهم می کند.

سپاه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت
دنبال کنید

رئیس پارلمان قزاقزستان بیان کرد: مذاکرات قزاقزستان بخش لاینفک مذاکرات ژنو در خصوص سوریه است./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵

قزاقستان از همه مذاکراتی که تا کنون در مورد سوریه انجام شده حمایت می کند رئیس هیأت پارلمانی قزاقزستان گفت: قزاقستان از همه مذاکراتی که تا کنون در مورد سوریه انجام شده حمایت می کند زیرا ایده های مصوب در این مذاکرات را راه حل بحران سوریه می داند. http://cdn.icana.ir/d/019/45677.jpg قزاقستان,از,همه,مذاکراتی,که,تا,کنون,در,مورد,سوریه,انجام,شده,حمایت,می,کند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi