دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمریکا قوانین بین‌المللی را دور می‌زند/شناسایی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه های بین‌المللی است

رضا ربانی در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس سازمان همکاری اسلامی: آمریکا قوانین بین‌المللی را دور می‌زند/شناسایی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه های بین‌المللی است سرویس بین الملل رئیس مجلس سنای پاکستان با بیان اینکه آمریکا قوانین بین‌المللی را دور می‌زند، گفت: آنها قطعنامه‌های علیه اسرائیل را وتو می‌کنند اما درباره سایر کشورها به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40745
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

کرونا :

آمریکا قوانین بین‌المللی را دور می‌زند/شناسایی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه های بین‌المللی است
رضا ربانی در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس سازمان همکاری اسلامی:

آمریکا قوانین بین‌المللی را دور می‌زند/شناسایی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه های بین‌المللی است

سرویس بین الملل
رئیس مجلس سنای پاکستان با بیان اینکه آمریکا قوانین بین‌المللی را دور می‌زند، گفت: آنها قطعنامه‌های علیه اسرائیل را وتو می‌کنند اما درباره سایر کشورها به گونه دیگری عمل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رضا ربانی رئیس مجلس سنای پاکستان در جریان سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی که امروز (سه شنبه، ۲۶ دی ماه) در تهران در حال برگزاری است با بیان اینکه این کنفرانس می توان فضای میان کشورها را گرم کند، گفت: فضای سیاسی در منطقه خاورمیانه بسیار سوزان و غم انگیز است.

رئیس مجلس سنای پاکستان در ادامه با بیان اینکه مردم ستم کشیده آفریقا و آسیا در انتظار صلح هستند، اظهار داشت: همه قدرت و توان را می طلبد که تغییرات جدیدی را ایجاد کنیم؛ ما مردم ستم کشیده مردمی هستیم که منابع طبیعی آنها به دست امپریالیسم از بین رفته و امروز باید با هم متحد شویم تا بتوانیم فضای بین خود را گرم کنیم.

وی افزود: مردم ما باید مالکیت منابع طبیعی خود را در دست داشته باشند که معتقدیم روشی برای این کار وجود دارد و باید شبکه جدیدی ایجاد شود تا با اتحاد آمریکایی-اسرائیلی مقابله کند.

ربانی در ادامه با بیان اینکه آمریکا مسلمانان را مضحکه خود قرار داده و قوانین بین المللی را دور می زند، اظهار داشت: آنها اهمیتی به حقوق ملت ها نمی دهند و امروز می خواهند قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت بشناسند در حالی که بر اساس قوانین بین الملل و قطعنامه های آن قابل پذیرش نیست.

فراخوان انجمن گزارشگران صلح جهت یادبود جانباختگان حادثه بیروت
دنبال کنید

رئیس مجلس سنای پاکستان در ادامه با اشاره به تهدید شدن اعضای سازمان ملل ازسوی آمریکا، گفت: این کشور قطعنامه های ضد اسرائیلی را وتو می کند اما وقتی نوبت سایر کشورها می شود به شکل دیگری اقدام می کند این در حالی است که پاکستان همیشه از حقیقت دفاع می کند.

وی افزود: امروز ایران و پاکستان هدف حملات آمریکا هستند اما تاریخ از ملت ما حمایت می کند و این نیروی حقیقت است که در نهایت پیروز می شود در حالی که برخی می خواهند ملت های مسلمان را غارت کنند.

رئیس مجلس سنای پاکستان در پایان با اشاره به مشکلات سرزمین کشمیر عنوان کرد: لازم است به این منطقه نیز توجه کرد که مورد اشغال قرار گرفته است./

پایان پیام

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳

آمریکا قوانین بین‌المللی را دور می‌زند/شناسایی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه های بین‌المللی است رئیس مجلس سنای پاکستان با بیان اینکه آمریکا قوانین بین‌المللی را دور می‌زند، گفت: آنها قطعنامه‌های علیه اسرائیل را وتو می‌کنند اما درباره سایر کشورها به گونه دیگری عمل می‌کنند. http://cdn.icana.ir/d/019/201801106032019580.jpg آمریکا,قوانین,بین‌المللی,را,دور,می‌زند/شناسایی,قدس,به‌عنوان,پایتخت,رژیم,صهیونیستی,خلاف,قطعنامه,های,بین‌المللی,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi