سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه بازنگری سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت نفت گچساران برگزار شد

بیست و ششمین جلسه بازنگری سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد. بیست و ششمین جلسه بازنگری مدیریت در راستای حصول اطمینان از تداوم تناسب کفایت ، اثربخشی و بهبود سیستم های مدیریتی QHSE-MS در سالن جلسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد. مهندس هوشنگ صیدالی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40622
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

کرونا :

جلسه بازنگری سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت نفت گچساران برگزار شد

بیست و ششمین جلسه بازنگری سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

جلسه بازنگری سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت نفت گچساران برگزار شد 3

بیست و ششمین جلسه بازنگری مدیریت در راستای حصول اطمینان از تداوم تناسب کفایت ، اثربخشی و بهبود سیستم های مدیریتی QHSE-MS در سالن جلسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جمع مدیران ، رؤسا و سرپرستان این شرکت با بیان اینکه ، امروزه حرکت در مسیر تعالی و کسب موفقیت پایدار و مدیریت هوشمندانه سرمایه های مادی و معنوی از مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک مدیران ارشد سازمان‌ها محسوب می‌شود اظهار نمود استقرار ، حفظ ، نگهداری و ارتقاء سیستم‌های یکپارچه مدیریت مشتمل بر مدیریت کیفیت ، مدیریت زیست محیطی و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای(QHSE-MS) به عنوان یک استراتژی در راستای افزایش کیفیت و کمیت محصولات و ارائه خدمات اتخاذ شده‌ که با نگاه علمی به عنوان یک ضرورت برای کسب موفقیت پایدار محسوب می شود.

صیدالی تصریح کرد :ذکر این نکته ضروری است که استقرار ، اجرا ، نگهداری و ارتقاء این سیستم ها سازمان را در دستیابی به رضایت‌مندی  مشتریان ، آسایش خاطر کارکنان و خانواده‌های آنها ، مسئولیت‌های اجتماعی سازمان و ارتقاء  بهره وری کمک و یاری می‌نماید.

وی اظهار داشت: در  این جلسه نتایج و دستاورد‌های سیستم‌های استقرار یافته مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف شناسایی و تصمیمات مدیریتی مناسب به منظور بهبود مداوم عملکرد  در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان اتخاذ گردید.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است؛   قرار گرفتن تأسیسات این شرکت در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد ، خوزستان ، بوشهر و فارس از ویژگی های این شرکت است که در کنار قرار گرفتن تلمبه خانه عظیم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عملیات این شرکت گچساران را به قلب صادرات نفت خام کشور تبدیل کرده است .

کار نفتی های گچساران به هفته پایانی کشید
دنبال کنید

 

 

 

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi