جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس بدون هافبک دفاعی مقابل گسترش / ربیع خواه هم محروم است

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل گسترش فولاد دو بازیکن خود در خط هافبک را در اختیار نخواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، شاگردان برانکو جمعه گذشته در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف سیاه جامگان رفتند و به برتری یک بر صفر دست یافتند.   نکته قابل توجه این بازی دریافت کارت زرد دو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40609
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۹:۴۲

کرونا :

پرسپولیس بدون هافبک دفاعی مقابل گسترش / ربیع خواه هم محروم است
تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل گسترش فولاد دو بازیکن خود در خط هافبک را در اختیار نخواهد داشت.
پرسپولیس بدون هافبک دفاعی مقابل گسترش / ربیع خواه هم محروم است 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، شاگردان برانکو جمعه گذشته در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف سیاه جامگان رفتند و به برتری یک بر صفر دست یافتند.

 

نکته قابل توجه این بازی دریافت کارت زرد دو بازیکن پرسپولیس در خط هافبک یعنی کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه بود که منجر به سه کارته شدن و محرومیت هر دو بازیکن شد.

 

در برخی رسانه ها محرومیت کامیابی نیا به صراحت اعلام شد اما برخی دیگر با شک و تردید به محرومیت ربیع خواه پرداختند اما لازم به ذکر است هر دو بازیکن پرسپولیس محروم شده اند و قطعا در بازی پنجشنبه مقابل گسترش فولاد غایب خواهند بود.

 

یک مقام مسئول باشگاه پرسپولیس در پاسخ به استعلام خبرنگار سایت نود گفت: علاوه بر کامیابی نیا، ربیع خواه هم سه کارته است و بازی بعد را از دست داده است.

 

کامیابی نیا و ربیع خواه هر دو در بازی دربی کارت اول خود را دریافت کردند. کامیابی نیا در بازی سایپا دو کارته شد و ربیع خواه هم در بازی مقابل سپیدرود کارت زرد دوم خود را دریافت کرد. هر دو بازیکن هم مقابل سیاه جامگان کارت زرد سوم خود را دریافت کردند و محروم شدند تا پرسپولیس در بازی مقابل گسترش فولاد هر دو هافبک دفاعی خود را از دست بدهد.

 

تنها نقطه امیدواری پرسپولیسی ها برای این بازی بازگشت احمد نوراللهی به ترکیب تیم و آماده شدن او برای حضور در بازی هاست./ وبسایت نود

دشمن به دنبال ایجاد تغییر ارزش ها و تفرقه میان ملت است
دنبال کنید

نود
نود درجه

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi