یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت ۹۰ گروه حلقه صالحین در استان

۹۰ گروه حلقه صالحین با بیش از هزار و ۲۰۰ عضو در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند. فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان در جلسه هم اندیشی با سرگروه‌های حلقه‌های صالحین گفت: این گروه‌ها زیر نظر فرماندهان پایگاه، امام جماعت مساجد و مربی و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین فعالیت می‌کنند. سرهنگ بهمنیار افزود: وظایف اصلی حلقه‌های صالحین،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40520
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

کرونا :

فعالیت ۹۰ گروه حلقه صالحین در استان

۹۰ گروه حلقه صالحین با بیش از هزار و ۲۰۰ عضو در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.

فعالیت ۹۰ گروه حلقه صالحین در استان 3

فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان در جلسه هم اندیشی با سرگروه‌های حلقه‌های صالحین گفت: این گروه‌ها زیر نظر فرماندهان پایگاه، امام جماعت مساجد و مربی و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین فعالیت می‌کنند.

سرهنگ بهمنیار افزود: وظایف اصلی حلقه‌های صالحین، تربیت و پرورش افراد بصیر، انقلابی،مجاهد و تقویت روحیه وحدت و همدلی در جامعه و مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمنان از رویارویی و جنگ سخت با ایران اسلامی عقب نشینی و در پی جنگ نرم برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند رسالت امروز آحاد جامعه را خطیر و سنگین برشمرد و گفت: آن‌ها با این کار به دنبال فاصله انداختن بین مردم، اعتقادات، باور‌های دینی، نظام و انقلاب هستند.

حجه الاسلام وحدانی امام جمعه چیتاب و مربی حلقه‌های صالحین تشکیل گروه‌ها و حلقه‌های صالحین را گامی ارزنده برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن برشمرد و گفت:به برکت تاسیس این گروه ها، جنگ نرم دشمنان علیه آرمان‌ها و ارزش‌های دینی نظام، انقلاب و باور‌های مردم خنثی شد.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi