دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور مردم در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به نقشه‌های شوم دشمنان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور، گفت: حضور مردم در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن پاسخی به نقشه‌های شوم دشمنان نظام است. محمد کاظم نظری عصر امروز در نخستین نشست ستاد دهه فجراستان، اظهار داشت: مردم این استان در طول تاریخ و در صحنه‌های مختلف انتخابات و راهپیمایی‌ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40511
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

کرونا :

حضور مردم در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به نقشه‌های شوم دشمنان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور، گفت: حضور مردم در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن پاسخی به نقشه‌های شوم دشمنان نظام است.

حضور مردم در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به نقشه‌های شوم دشمنان است 3

محمد کاظم نظری عصر امروز در نخستین نشست ستاد دهه فجراستان، اظهار داشت: مردم این استان در طول تاریخ و در صحنه‌های مختلف انتخابات و راهپیمایی‌ها حضور حماسی داشتند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران همواره باید برای افکار عمومی تبیین شود.

وی با بیان اینکه مردم استان همواره قدردان نظام هستند، بیان کرد: ما نباید نگران طرح مسئله در فضای مجازی باشیم چرا که مردم ما از بینش سیاسی بالایی برخوردار هستند.

نظری تاکید کرد: مسئولان و نخبگان جامعه باید در این ایام فعالیت بیشتری داشته باشند و با مقایسه منصفانه دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنید.

وی با بیان اینکه گاهی به خاطر اختلافات سیاسی مردم را نا‌امید می‌کنیم، اظهار داشت: واقعیت‌ها بدون بزرگ نمایی به مردم بیان شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای دمیدن روحیه نشاط در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون چهار درصد از اعتبارات ارزش افزوده باید در فضای فرهنگی هزینه شود، عنوان کرد: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های فرهنگی نسبت به فضا سازی در ایام الله دهه فجر اهتمام کنند.

نظری گفت: امید است با هم افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی امسال دهه فجری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته داشته باشیم و ملت ایران از هر گرایش فکری و سیاسی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی‌های دشمنان نظام دهند.

مسئولان باید حساب کار خود را بکنند
دنبال کنید

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi