یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۳۰پیمانکار کهگیلویه و بویراحمدی بدهی مالیاتی دارند

مدیرکل اقتصاد و دارائی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۳۰ پیمانکار دارای بدهی مالیاتی در این استان شناسایی و به سندیکاری پیمانکاران و اتاق بازرگانی معرفی شدند. ابراهیم کشاورز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۳۰ پیمانکار دارای بدهی مالیاتی استان شناسایی و به سندیکای پیمانکاران و اتاق بازرگانی اعلام شده که در صورت طلب این پیمانکاران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40479
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

کرونا :

۵۳۰پیمانکار کهگیلویه و بویراحمدی بدهی مالیاتی دارند

مدیرکل اقتصاد و دارائی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۳۰ پیمانکار دارای بدهی مالیاتی در این استان شناسایی و به سندیکاری پیمانکاران و اتاق بازرگانی معرفی شدند.

۵۳۰پیمانکار کهگیلویه و بویراحمدی بدهی مالیاتی دارند 3

وی با بیان اینکه پیمانکارانی که بدهی آنان تا پایان سال ۹۵ قطعی نشده می‌توانند نسبت به تهاتر بدهی‌ها و مطالبات خود اقدام کنند، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳ میلیارد تومان تهاتر در استان انجام شده در حالی در سال گذشته تنها یک میلیارد تومان داشتیم.

کشاورز تهاتر بدهی‌ها را یک منبع جدید درآمدی برای استان دانست و ابراز کرد: این منبه درامدی کمک شایانی به توسعه فعالیت‌های اقتصادی و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در بخش‌های مختلف می‌کند.

مدیرکل اقتصاد و دارائی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ۱۰ ماهه گذشته میزان وصول درآمدهای استانی با هدف رشد و رونق اقتصادی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

کشاورز عمده درآمدهای استانی را از محل مالیات با وجود تلاش‌های بی شائبه کارکنان امور مالیاتی عنوان کرد و افزود: به طور حتم در شرایط  کنونی با وجود محدودیت موجود استفاده از اوراق تسویه خزانه، تهاتر بدهی‌ها، مطالبات دولت و پیمانکاران نقش بسزایی در تأمین منابع و وصول درآمدهای استان و رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران دارد.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi