یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت نام ۲۰۰ نفر برای بهره مندی از خدمات تیم جراحی پلاستیک در گچساران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۰۰ نفر شامل بیماران شکاف لب، شکاف کام و سایر بیماری های مادرزادی شکلی سر و صورت برای بهره مندی از خدمات رایگان تیم جراحی فوق تخصص پلاستیک خیر در گچساران نام نویسی کرده اند. اورنگ ایلامی افزود: متقاضیان برای نام نویسی می‌توانند به آدرس‌های اینترنتی ejtemaee.yums.ac.ir و www.marhamportal.ir

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40456
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

کرونا :

ثبت نام ۲۰۰ نفر برای بهره مندی از خدمات تیم جراحی پلاستیک در گچساران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۰۰ نفر شامل بیماران شکاف لب، شکاف کام و سایر بیماری های مادرزادی شکلی سر و صورت برای بهره مندی از خدمات رایگان تیم جراحی فوق تخصص پلاستیک خیر در گچساران نام نویسی کرده اند.

ثبت نام ۲۰۰ نفر برای بهره مندی از خدمات تیم جراحی پلاستیک در گچساران 3

اورنگ ایلامی افزود: متقاضیان برای نام نویسی می‌توانند به آدرس‌های اینترنتی ejtemaee.yums.ac.ir و www.marhamportal.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد:۲۵ پزشک جراح اعزامی از تهران در قالب یک کاروان روزهای ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه امسال در بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان برای متقاضیان خدمات جراحی انجام خواهند داد.

وی اظهار کرد: براساس برآوردهای انجام شده ۱۴۰ جراحی پلاستیک از سوی این پزشکان در این برنامه انجام خواهد شد.

ایلامی تصریح کرد: هزینه‌های جراحی این تعداد بیمار ۱۰ میلیارد ریال است که ۱۰۰ درصد رایگان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: براساس عکس‌هایی که از بیماران در محل ثبت نام خواسته شده و در سامانه بارگذاری می‌شود، پزشکان اعزامی بیماران را براساس اولویت انتخاب و سایر بیماران به تهران برای جراحی اعزام خواهند شد.

ایلامی گفت: هم اکنون ۱۵ گروه مردم نهاد برای حمایت از بیماران در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند که حمایت از بیماری‌های روانی و سرطان از جمله این گروه‌های مردم نهاد است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری کاروان‌های امید و سلامت به ۲ هزار و ۹۶۰ بیمار شامل دانش آموزان زیر ۱۴ سال و زنان باردار در مناطق محروم مانند قلعه دختر، لوداب، چاه تلخ، تلخاب شیرین و سایر مناطق محروم استان خدمات دندان پزشکی ارائه کرده‌اند.

واکنش آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد به گزارش سوز سرما در سینه آینده سازان کشور
دنبال کنید

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi