یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آسیب‌های اجتماعی در بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد کنترل می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه آموزش مهارت‌های زندگی به مددجویان این نهاد انقلابی با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در اولویت است. فرید محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به منظور ارتقاء آگاهی، بینش و سطح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40321
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

کرونا :

آسیب‌های اجتماعی در بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد کنترل می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه آموزش مهارت‌های زندگی به مددجویان این نهاد انقلابی با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در اولویت است.

آسیب‌های اجتماعی در بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد کنترل می‌شود 3

فرید محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به منظور ارتقاء آگاهی، بینش و سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت است.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۲۰۱ نفر از مددجویان تحت حمایت در سال ۹۶ از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند، افزود: اعتبار هزینه شده در این زمینه بیش از ۱۰۵ میلیون تومان است.

محبی ادامه داد: آموزش سرپرستان خانواده در موضوعات مختلف مانند احکام، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اجتماعی و سیاسی و دوره‌های آموزشی  بهداشت روانی از جمله خدمات آموزشی ارائه‌ شده به مددجویان است.

وی تلاش و کوشش برای رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین مددجویان را از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های آموزش خانواده اعلام کرد و گفت: از دیگر اقدامات کمیته امداد در این زمینه برگزاری نشست‌های آموزشی برای زوج‌های جوان و جوانان در شرف ازدواج، برگزاری مراسم دینی و مذهبی در قالب طرح فلاح و دوره‌های آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله ایدز و اعتیاد و طلاق است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد سبب افزایش مهارت‌های زندگی مددجویان شده و با بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از سلامت اجتماعی و فردی می‌توان از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi