یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد احیاء شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به احیا بازی‌های بومی و محلی به‌ویژه‌ در مناطق در خطر آلوده‌شدن به مواد مخدر اقدام کنند. آذر صفایی‌نیا در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به طور حتم در صورت احیا بازی‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40309
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

کرونا :

بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد احیاء شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به احیا بازی‌های بومی و محلی به‌ویژه‌ در مناطق در خطر آلوده‌شدن به مواد مخدر اقدام کنند.

بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد احیاء شود 3

آذر صفایی‌نیا در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به طور حتم در صورت احیا بازی‌های بومی و محلی در مناطق مختلف استان بویژه در محلات و روستاهای در معرض شیوع ابتلا به مصرف مواد مخدر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه اعتیاد هستیم.

وی خواستار تدوین برنامه‌ای مدون، دوره‌ای و با اجرای منظم در این زمینه شد و افزود: متولی احیاء بازی‌های بومی و محلی مناطق مختلف استان باید مشخص و مطابق با برنامه زمان بندی شده فعالیت‌های خود را اجرایی کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به طور حتم بررسی مشکلات، آسیب‌ها و راهکارهای پیشگیری ابتلا به مواد مخدر توسط جامعه زنان نیاز به برنامه‌ریزی‌های مدون و مستمر و حمایت و هدایت دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر است.

صفایی‌نیا خواستار برگزاری نشست‌های خاص با هدف بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان شد و گفت: ابعاد معضل اعتیاد در حوزه زنان باید به طور دقیق و با حساسیت بیشتری بررسی شود تا در نهایت به یک نتیجه گیری درست برسیم.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi