شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش سراسری ائمه جمعه استان در لنده

همایش سراسری ائمه جمعه با هدف بررسی مشکلات مردم، روشنگری فضای جامعه، مباحث روز جامعه و بررسی مشکلات طرح‌های شهرستان لنده برگزار شد. مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در این همایش گفت: امروز بحث جناح اصول گرا و اصلاح طلب و موافقین و مخالفین دولت نیست، امروز تقابل ضد انقلاب با انقلابی‌ها و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40299
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

کرونا :

همایش سراسری ائمه جمعه استان در لنده

همایش سراسری ائمه جمعه با هدف بررسی مشکلات مردم، روشنگری فضای جامعه، مباحث روز جامعه و بررسی مشکلات طرح‌های شهرستان لنده برگزار شد.

همایش سراسری ائمه جمعه استان در لنده 3

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در این همایش گفت: امروز بحث جناح اصول گرا و اصلاح طلب و موافقین و مخالفین دولت نیست، امروز تقابل ضد انقلاب با انقلابی‌ها و ولایی هاست.

حجت الاسلام پناهی با بیان اینکه راهپیمایی ۹ دی به صورت استثنایی و باشکوه در سراسر کشور برگزار شد افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با طراحی‌هایی حساب شده که دنباله رو فتنه ۸۸ بود خواستند حلاوت و شیرینی حضور یکپارچه مردم را تلخ کنند و جالب ترین حمایت از ولایت را تحت شعاع قرار دهند.

وی با بیان اینکه دلار‌های آمریکا و ریال‌های سعودی پشت این ماجرا هستند گفت: دشمنان ما وقتی که در جنگ لبنان و سوریه و عراق با شکست‌های مفتضحانه‌ای روبرو شدند تصمیم گرفتند تا درگیری‌ها را در درون کشور برنامه ریزی کنند.

پناهی گفت: در این برهه از زمان فشار‌های زیادی بر مردم ما وارد شد و ملت شریف ایران در طول ۴۰ سال است که از جانب دشمنان در تحریم هست و هیچ وقت دم نزدند، ولی عده‌ای عناصر ضد انقلاب و اغتشاشگر در درون مردم رخنه کردند و سوء استفاده نمودند.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهر لنده هم گفت: دشمنان قسم خورده نظام با بهره جویی از مطالبات مردم به ویژه وضعیت معیشتی آنان جریانات اخیر را رقم زده است.

وی افزود: عده‌ای اغتشاشگر با پشتیبانی و حمایت مستقیم آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی در حال توطئه چینی و اغتشاش در کشور هستند و بی شک مردم ما هم در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهند کرد

وزارت خارجه همراه با سیاست خارجی، اقتصاد را هم دنبال کند
دنبال کنید

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi