چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص ۵۰ درصد از اعتبارات عمرانی استانی به گچساران

۵۰ درصد از اعتبارات عمرانی استانی، بودجه متوازن و نفت در سال جاری به شهرستان گچساران اختصاص یافته است. فرماندار گچساران در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: امسال یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل نفت،۱۴۰ میلیارد ریال از محل تملک و دارایی و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز از محل بودجه متوازن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40298
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

۵۰ درصد از اعتبارات عمرانی استانی، بودجه متوازن و نفت در سال جاری به شهرستان گچساران اختصاص یافته است.

فرماندار گچساران در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: امسال یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل نفت،۱۴۰ میلیارد ریال از محل تملک و دارایی و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز از محل بودجه متوازن برای طرح‌های عمرانی گچساران تصویب شد.

عبدالرحیم رحیمی افزود: ۵۰ درصد از اعتبارات جذب شده امسال در بخش بودجه مربوط به نفت است.

رحیمی با بیان اینکه ۳۴۰ طرح عمرانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در دست اجراست گفت: جاده بابامیدان ـ. گچساران به بهبهان، جاده گچساران ـ. چرام، پردیس هنری، مصلی گچساران، مجتمع فرهنگی و هنری و روکش راه‌های روستایی از مهمترین طرح‌های در دست اجرا در این شهرستان هستند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: حقوق شهروندی و رعایت حقوق دیگران و همچنین مسوولیت‌پذیری جایگاه ویژه‌ای دارد.

حجت الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی افزود: امروز هر کاری که در جهت رفع مشکلات مردم انجام می شود در واقع در راستای حقوق شهروندی است.

وی با اشاره به حقوق شهروندی در روستا‌ها گفت: انتظار داریم مسئولان در زمینه رعایت حقوق شهروندی به روستا‌ها و مناطق محروم سرکشی و اقدامات لازم را در این مناطق انجام دهند

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi