جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در استان

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در استان محقق خواهد شد. مجید محنایی ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه هفت بند مختلف در خصوص پروژه های اقتصادی وجود داشت و همچنین ستاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40287
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

کرونا :

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در استان

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در استان محقق خواهد شد.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در استان 3

مجید محنایی ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه هفت بند مختلف در خصوص پروژه های اقتصادی وجود داشت و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در بعد ایجادی و مشارکتی متعهد به اقدام شده است.

محنایی با اشاره به اینکه در این جلسه برخی از طرح ها که ضمانت اجرایی لازم را در استان ندارند مطرح و بررسی شد، بیان داشت در قالب یک بند نیز طرح های خرد و متوسط با الگوی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام مطرح شد و دستگاه ها باید در حوزه های مختلف، طرح های خود را اعلام کنند.

محنایی یکی دیگر از طرح های مطرح و مهم در این راستا را حوزه گیاهان دارویی دانست و گفت: گیاهان دارویی به عنوان یک زنجیره کامل مورد توجه ستاد اجرایی فرمان امام است و خوشبختانه  موافقت و مجوز  کشت، فرآوری و زنجیره کامل گیاهان دارویی انجام شده است.

وی افزود: با ورود ستاد اجرایی فرمان امام به استان، مکان های مختلفی برای اجرای این طرح تعیین شد و استان و ستاد بر اجرای آن تاکید دارند.

معاون اقتصادی استاندار به بررسی چهار بند از تفاهم نامه با بنیاد برکت اشاره کرد و گفت: اگر این بخش ها به صورت پایلوت اجرایی شود، شاهد تحقق سایر بخش ها و توسعه بیش از پیش استان خواهیم بود.

محنایی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد دهکده گیاهان دارویی نیز بررسی هایی انجام شد و تصمیماتی برای اجرای آن گرفته شد.

بدهی هزار میلیارد ریالی کارفرمایان به تامین اجتماعی
دنبال کنید

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi