شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکر ویژه امام جمعه باشت از حضور بابصیرت مردم علیه آشوبگران/فتنه اخیر خارج از کشور اداره می شد

امام جمعه باشت گفت: رئیس جمهور آمریکا از یک طرف و از طرفی نخست وزیر اسرائیل کلیپ فرستاد و محمد بن سلمان به صورت رسمی اعلام کرد ما جنگ را به داخل ایران خواهیم برد. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت  در خطبه های عبادی سیاسی این هفته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40257
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

کرونا :

تشکر ویژه امام جمعه باشت از حضور بابصیرت مردم علیه آشوبگران/فتنه اخیر خارج از کشور اداره می شد
تشکر ویژه امام جمعه باشت از حضور بابصیرت مردم علیه آشوبگران/فتنه اخیر خارج از کشور اداره می شد 3
امام جمعه باشت گفت: رئیس جمهور آمریکا از یک طرف و از طرفی نخست وزیر اسرائیل کلیپ فرستاد و محمد بن سلمان به صورت رسمی اعلام کرد ما جنگ را به داخل ایران خواهیم برد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت  در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهر باشت ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: تشکر ویژه از مردم غیور و همیشه در صحنه ملت ایران و خصوصا مردم ولایی استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه باشت دارم که با حضور به موقهع و حماسی خود در دفاع ازرکن اسلاسی کشور یعنی ولایت به میدان آمدند سپاسگذاری میکنیم.

 

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی اظهار کرد: زبان ها قاصرند  از تقدیر و تشکر از مردم ان شاالله اجر همه ملت با خداوند باشد.

 

وی به ریشه یابی اغتشاشات و راهپیمایی اشاره و گفت: عده ای موضوع را پیچیده کرند.دلیل اعتراضات مردم ا برای مسائل معیشتی و موسسات مالی بود و گلایه های به حق و بجایی داشتند.

خطیب جمعه باشت عنوان کرد: در هر کشور فضا برای اعتراضات به مسائل معیشتی باید باز باشد  که مردم بتوانند حرفشات را بزنند.

 

حجت الاسلام عبودی به برکات اشوبات اشاره  و گفت: در این مسئله هم مسئولین متوجه شدند کهن حرف مردم را بشنوند و اجازه بدهند مردم حرف بزنند و نقد کنند و از طرف دیگر مردم میتوانند مطالبات بحق داشته باشند

 

وی افزود: اشوبگران از این فضا استفاده کردند  و علیه نظام،حکومت، قرآن شعار دادند.در شهر مقدس قم عده ای مفسد شعار دادند هم قرآن هم اسلام هر دو فدای ایران!!

اصلی ترین دغدغه مجلس یازدهم توجه به تغییر وضعیت و معیشت و رفاه ملت بزرگ ایران اسلامی است
دنبال کنید

 

حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: این شعار های ساختار شکنانه و برای اسلام جزر اور است. مردم همه متوجه شدند  که مسئله معیشتی دیگر در میان نیست و جو را وارانه کرده اند.مردم ما به موقع  مسئله را متوجه شدند و صف خود را از فتنه گران جدا کردند.

 

خطیب جمعه باشت به برنامه ریزی های در خارج از کشور برای اغتشالشات اشاره و اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا از یک طرف و از طرفی نخست وزیر اسرائیل کلیپ فرستاد  و محمد بن سلمان به صورت رسمی اعلام کرد ما جنگ را به داخل ایران خواهیم برد.

 

وی گفت : هیلاری کلینتون اعلام کرد ما ۵ هزار نیرو را اموزش دادیم که در ایران آشوب به راه بیندازند و هم آشوبگرانی که دستگیر شدند اعلام کردند ما از خارج از کشور دستور میگرفتیم.

 

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi