سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش انکار ناپذیر صادرات در توسعه استان

صادرات نقش مهم و انکارناپذیری در رشد و توسعه‌ی کهگیلویه و بویراحمد دارد. معاون صنایع دستی میراث فرهنگی،  استان در همایش کمپین تخصصی صادرات صنایع دستی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در زمینه صنایع دستی گفت: فراهم کردن صادرات صنایع دستی یک ضرورت است چرا که نقش مهمی در رشد و توسعه استان دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40218
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

صادرات نقش مهم و انکارناپذیری در رشد و توسعه‌ی کهگیلویه و بویراحمد دارد.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی،  استان در همایش کمپین تخصصی صادرات صنایع دستی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در زمینه صنایع دستی گفت: فراهم کردن صادرات صنایع دستی یک ضرورت است چرا که نقش مهمی در رشد و توسعه استان دارد.

خانم راد افزود: هدف از تشکیل این همایش و کمپین شناسایی نقاط ضعف و قوت، معرفی توانمندی‌های داخلی و حمایت از تولید و هنرمندان و صنعتگران استان است.

وی گفت: نداشتن برند، بسته بندی نامناسب، استاندارسازی، بازاریابی و تبلیغات، آشنا نبودن هنرمندان و صنعتگران استان با بازار‌های جهانی و گمرک از عمده موانع و چالش‌های پیش روی صادرات صنایع دستی است.

در این همایش سالاری یکی از هنرمندان صنایع دستی به نمایندگی از سایر هنرمندان و صنعتگران استان مشکلات پیش روی صنایع دستی از جمله نداشتن مدیریت صحیح و قوی، تولید، نبود بانک اطلاعاتی جامع در زمینه صادرات و آشنا نبودن هنرمندان استان با قوانین بازار‌ها و گمرک‌های کشور‌های خارجی را مطرح و خواستار رفع این موانع شد.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi