سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

پیشرفت ۹۰ درصدی مراحل خاکبرداری پتروشیمی دهدشت

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مراحل خاکبرداری پتروشیمی دهدشت ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. با حضور مدیر برنامه‌ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس و نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی ساختمان‌های غیرصنعتی پتروشیمی دهدشت آغاز شد. عدل هاشمی‌پور در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40215
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مراحل خاکبرداری پتروشیمی دهدشت ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

با حضور مدیر برنامه‌ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس و نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی ساختمان‌های غیرصنعتی پتروشیمی دهدشت آغاز شد.

عدل هاشمی‌پور در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، در ابتدا روند اجرایی خاکبرداری این پتروشیمی را یادآور شد و اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که زمان‌بندی شده بود، عملیات خاکبرداری باید بعد از ۶ ماه از آغاز آن اجرایی می‌شد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با گذشت ۱۰ ماه از آغاز عملیات خاکبرداری این پتروشیمی، هم‌اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اعتبار عملیات خاکبرداری را ۲۲ میلیارد تومان عنوان کرد.

هاشمی‌پور فاز دوم این پروژه را یادآور شد و با بیان اینکه در این فاز ساختمان غیرصنعتی شروع به‌کار خواهند شد، گفت: در فاز دوم دو سوله به اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان اجرایی خواهند شد.

 

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi