شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم کهگیلویه و بویراحمد اغتشاشات اخیر را برای محکوم ‌می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوجی‌ها فردا علیه اغتشاش‌گران راهپیمایی می‌کنند.  حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امروز در نشست هماهنگی برگزاری تظاهرات خودجوش مردم علیه آشوبگران و دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: باتوجه به برخی از مسائل اخیر که در کشور اتفاق افتاده و مطالبات به حق مردم و اعتراض به یک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40214
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوجی‌ها فردا علیه اغتشاش‌گران راهپیمایی می‌کنند.

 حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امروز در نشست هماهنگی برگزاری تظاهرات خودجوش مردم علیه آشوبگران و دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: باتوجه به برخی از مسائل اخیر که در کشور اتفاق افتاده و مطالبات به حق مردم و اعتراض به یک سری مسائل که در کشور اتفاق افتاد شاهد بودیم برخی از عوامل فتنه‌گر از این شرایط و مطالبه به حق مردم سوءاستفاده کردند و در برخی شهرها نا آرامی ایجاد کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این افراد با توجه به نفوذی که داشتند به مقدسات ما هتک حرمت کردند و مساجد و حسینیه‌ها را به آتش کشیدند.

خاضع عنوان کرد: این اغتشاش‌گران به  پرچم مقدس جمهوری اسلامی بی‌احترامی کردند و اموال بیت‌المال  را تخریب کردند  و در این بین شاهد کشته شدن برخی از مردم بودیم.

وی با بیان اینکه به خاطر این اتفاقات از طرف مردم درخواست‌های زیادی مبنی بر برگزاری راهپیمایی انجام شد، افزود: با توجه به روحیه انقلابی، تدین، آگاهی و بصیرت مردم مشکل خاصی در این استان به وجود نیامد.

وی اظهار داشت: شاهد دخالت بیگانگان بودیم که آمدند و از این اغتشاش‌گران حمایت کردند.

خاضع افزود: در عربستانی که دموکراسی و آزادی وجود ندارد و مردم حتی حق رای ندارند دلشان برای مردم ما می‌سوزد.

وی بیان کرد: آمریکا و سایر کشورها نیز مردم ما را تحریم کرده‌اند و عامل اصلی بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور هستند خود را حامی و دلسوز مردم می دانند.

انتخابات یک مسئله ملی و حاکمیتی است/ لزوم همکاری دستگاه ها
دنبال کنید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه بویراحمد گفت: رئیس جمهور احمق آمریکا خود را دایه دلسوزتر از مادر می‌داند ولی مردم ما آگاه هستند و وقتی می‌بینند فتنه‌گران از این قضیه سوء استفاده می‌کنند مطالبات به حق خود را پیگیری نمی‌کنند.

خاضع تصریح کرد: این حرکت مردم پیامی دارد که مسئولان مطالبات به حق مردم را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه در دوران امام خمینی (ره) دشمن با جنگ سخت به دنبال براندازی نظام بود، گفت: امروز سیاست دشمن متفاوت است و سعی می‌کند با ایجاد تفرقه و اختلاف از درون به فروپاشی نظام اقدام کنند که امیدواریم مردم به هوش و به فکر باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مردم و مسئولان اجازه سوء استفاده به فتنه گران را نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: اگر مطالبات این افراد مسائل اقتصادی و گرانی است چرا پرچم کشور را به آتش می‌کشند و این مسئله ناشی از این است که این اغتشاش‌گران از سوی کشورهای خارجی حمایت می‌شوند.

وی عنوان کرد: راهپیمایی خودجوش مردمی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور برگزار می‌شود.

خاضع افزود: این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز استان فردا ساعت ۱۰:۰۰ صبح از میدان هفت تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری برگزار و در پایان آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع سخنرانی می‌کند.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi