جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد برای حضور حماسی در راهپیمایی ۱۴ دی

حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد برای حضور حماسی در راهپیمایی ۱۴ دی فراخوان داد. سید علی‌محمد دانشی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روز اخیر تحرکاتی را از سوی اراذل و اوباش و اغتشاش‌گران دیدیم. دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما باید بین دسته‌ای که به وضعیت اقتصادی معترض هستند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40210
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد برای حضور حماسی در راهپیمایی ۱۴ دی فراخوان داد.

سید علی‌محمد دانشی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روز اخیر تحرکاتی را از سوی اراذل و اوباش و اغتشاش‌گران دیدیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما باید بین دسته‌ای که به وضعیت اقتصادی معترض هستند و اغتشاش‌گران تفاوت قائل باشیم.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم بار دیگر با حضور به موقع خود در صحنه نشان خواهند دا که اینجا ایران است و هرگز به مانند سوریه و عراق و سایر کشورهایی که اغتشاش‌گران به دنبال براندازی بودند، نخواهد شد.

وی به فتنه‌ها از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: این حرکت اغتشاش‌گران در مقابل فتنه‌ها و بحران‌هایی که در چهار دهه گذشته توسط دشمن خارجی پی‌ریزی شد بسیار کوچک است و جمع کردن آن برای جمهوری اسلامی کار آسان و پیش پا افتاده‌ای است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به راهپیمایی فردا پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: فردا مردم استان یک بار دیگر حماسه حضور انقلابی خود را نشان خواهند داد و به همین منظور حزب مؤتلفه اسلامی در سراسر استان در این حماسه شرکت خواهد کرد.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi