شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها ۱۴ دی را تبدیل به روز عزای اغتشاش‌گران می کنند

برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، مردم کهگیلویه و بویراحمد ۱۴ دی را تبدیل به عزای اغتشاش گران می‌کنند. مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در همه میدان‌ها و عرصه‌های انقلاب از بهمن ۵۷ تا امروز ۱۳ دی‌ماه سال ۹۶ همواره نمره اول حضور بصیرت‌مندانه بوده‌اند. مردم استان در دو فتنه ۷۸ و ۸۸ نیز با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40201
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، مردم کهگیلویه و بویراحمد ۱۴ دی را تبدیل به عزای اغتشاش گران می‌کنند.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در همه میدان‌ها و عرصه‌های انقلاب از بهمن ۵۷ تا امروز ۱۳ دی‌ماه سال ۹۶ همواره نمره اول حضور بصیرت‌مندانه بوده‌اند.

مردم استان در دو فتنه ۷۸ و ۸۸ نیز با بصیرت انقلابی خود پشت سر رهبری از آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع کردند و امروز پس از گذشت ۸ سال از فتنه ۸۸ دوباره در میدان حضور خواهند داشت.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند سایر نقاط ایران اسلامی در راهپیمایی محکومیت عده‌ای اغتشاش‌گر که گوششان همواره به دنبال دروغ‌پردازی و یاوه‌گویی استکبار جهانی است در روز ۱۴ دی‌ماه حماسه‌ای جدید خواهند آفرید.

مردم استان در ۸ شهرستان و در بخش‌های مختلف استان یک بار دیگر ولایتمداری خود را اثبات می‌کنند و خواب منافقان و سلطنت‌طلبان و ضد انقلاب و استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را از ساعت ۱۰ صبح آشفته و پریشان می‌کنند.

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi