جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر و تشکر اهالی وکسبه مکانیک هادرخیابان پازنان از شهردار شهرستان گچساران

جمعی از کسبه خیابان مکانیک ها واقع در خیابان پازنان با نصب بنر در ابتدای ورودی این خیابان، ازدکتر مسعود ظفری شهردار شهرستان گچساران تقدیر و تشکر کردند. نفت ساران؛ براساس این گزارش  جمعی ازاهالی و کسبه خیابان مکانیک ها واقع در خیابان پازنان شهرستان گچساران با نصب بنر از دکتر مسعود ظفری شهردار این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40147
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

کرونا :

تقدیر و تشکر اهالی وکسبه مکانیک هادرخیابان پازنان از شهردار شهرستان گچساران

جمعی از کسبه خیابان مکانیک ها واقع در خیابان پازنان با نصب بنر در ابتدای ورودی این خیابان، ازدکتر مسعود ظفری شهردار شهرستان گچساران تقدیر و تشکر کردند.

نفت ساران؛

براساس این گزارش  جمعی ازاهالی و کسبه خیابان مکانیک ها واقع در خیابان پازنان شهرستان گچساران با نصب بنر از دکتر مسعود ظفری شهردار این شهر تقدیر و تشکر کردند.

شاهرخ عبدالخانی نماینده کسبه ویکی از دست اندرکاران این تشکر در تشریح این حرکت بیان داشت: در خیابانی که معروف به مکانیک ها در جاده پازنان گچساران است  روزانه به طور متوسط حدود  چند صد کیلو زباله تولید می شود  .

وی در ادامه افزود : با وجود افزایش حجم زباله تولیدی ولی با حضور جناب دکتر مسعود ظفری برمسند شهرداری شهرستان گچساران شاهد تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری در سطح این خیابان در جمع آوری زباله ها بوده ایم.

عبدالخانی باتشکر ازفعالیت های صورت گرفته اظهار داشت:بدینوسیله ما اهالی خیابان مکانیک های شهرستان گچساران از تلاشهای شبانه روزی شهردار فهیم، پرتلاش و والای جناب آقای دکتر مسعود ظفری و همکاران زحمتکش ایشان در راستای بهبود وساماندهی خدمات شهری دراین خیابان  کمال تشکر را می نمایم.

وی در پایان گفت: امیداست این تقدیر توانسته باشد گوشه ای از زحمات بی شائبه و شبانه روزی ایشان در راستای آبادانی شهر و دیارمان قدردانی  شده باشد و از درگاه ایزد لایزال برای ایشان ومجموعه همکارانشان، سعادت و توفیق خدمت رسانی خواستاریم.

تقدیر و تشکر اهالی وکسبه مکانیک هادرخیابان پازنان از شهردار شهرستان گچساران 3

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi