پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نرخ طلاق در باشت رو به افزایش است/تشکیل۱۴۰ پرونده معضلات بهداشتی در دادگستری باشت

داستان سابق باشت: داستان سابق باشت تصریح کرد: نرخ طلاق در باشت رو به افزایش است و این موضوع می طلبد که دستگاه های ذیربط و نهادهای مربوطه همچون بهزیستی، کمیته امداد، فرمانداری و دیگر نهادها موضوع را ریشه یابی و کمک کنند. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،دادستان قبلی باشت در جلسه تکریم خود از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40100
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

کرونا :

نرخ طلاق در باشت رو به افزایش است/تشکیل۱۴۰ پرونده معضلات بهداشتی در دادگستری باشت
نرخ طلاق در باشت رو به افزایش است/تشکیل۱۴۰ پرونده معضلات بهداشتی در دادگستری باشت 3
داستان سابق باشت:
داستان سابق باشت تصریح کرد: نرخ طلاق در باشت رو به افزایش است و این موضوع می طلبد که دستگاه های ذیربط و نهادهای مربوطه همچون بهزیستی، کمیته امداد، فرمانداری و دیگر نهادها موضوع را ریشه یابی و کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،دادستان قبلی باشت در جلسه تکریم خود از امام جمعه باشت تشکر و وی را پدرمعنوی شهرستان دانست و گفت:  از وی دارم که همیشه با همکاری خود ما را کمک کردند و همچنین از فرماندار و همه روسای ادارات شهرستان باشت تقدیر و تشکر میکنم.

 

وی افزود: شهرستان باشت از رشد فکری و فرهنگی بسیار بالایی برخوردار است. از رشد مردم باشت لذت می‌برم و امیدوارم روز به روز به فرهنگ و رشد شهرستان افزوده شود.

 

سید احمد موسوی افزود : مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و حفاظت از منابع طبیعی در شهرستان باشت یکی از کارهای بوده که در مدت دو سال و چند ماه که در این حوزه بودم ام انجام داده‌ام.

 

موسوی در ادامه تصریح کرد: اولویت اول ما حفظ امنیت در شهرستان بوده که در اوایل که به شهرستان آمده ام چند نزاع دسته جمعی وجود داشت و به جد میتوانم بگویم باشت یکی از مهم ترین و با امنیت ترین شهرستان استان و کشور است و روز به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کند.

 

دادستان سابق باشت گفت: در منازعات که در شهرستان وجود داشت قوه قضاییه می‌توانست به جد پیگیر باشد ولی با همکاری و همدلی که با شهروندان داشته‌ایم خواستار حل مشکلات آنها بوده ایم.

آغاز عملیات آسفالت جاده شهرک صنعتی شهرستان سلسله
دنبال کنید

 

موسوی همچنین از معضلاتی که در شهرستان وجود داشت به معضلات بهداشتی اشاره و بیان کرد: ۱۴۰ پرونده معضلات بهداشتی در دادگستری این شهر تشکیل شد و با همکاری با شبکه بهداشت و درمان هیچ‌گونه مشکل بهداشتی در این موارد دیگر وجود ندارد.

 

داستان سابق باشت همچنین تصریح کرد: نرخ طلاق در باشت رو به افزایش است و این موضوع می طلبد که دستگاه های ذیربط و نهادهای مربوطه همچون بهزیستی، کمیته امداد، فرمانداری و دیگر نهادها موضوع را ریشه یابی و کمک کنند.

 

وی افزود: بنده بعد از باشت در کنگان استان بوشهر خدمت می‌کنم و در ۸ سالی که در استان کهگیلویه و بویر احمد بوده ام بسیار از مهمان نوازی آنها و فرهنگ آنها خرسندم و کمال تقدیر و تشکر را از آنها دارم.

 

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi