دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو قصاب متخلف در چرام به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه شدند

در جمع خبرنگاران مطرح شد: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چرام گفت: با توجه به احتمال شیوع بخش عمده ای از بیماریهای مشترک بین انسان و دام از طریق ذبح دام در اماکن عمومی ،دو فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند که در این راستا جمعا به پرداخت ۱۰ میلیون ریال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39505
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۴۶

کرونا :

دو قصاب متخلف در چرام به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه شدند
در جمع خبرنگاران مطرح شد:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چرام گفت: با توجه به احتمال شیوع بخش عمده ای از بیماریهای مشترک بین انسان و دام از طریق ذبح دام در اماکن عمومی ،دو فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند که در این راستا جمعا به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
دو قصاب متخلف در چرام به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه شدند 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، صبح امروز رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چرام در جمع خبرنگاران  با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به احتمال شیوع بخش عمده ای از بیماریهای مشترک بین انسان و دام از طریق ذبح دام در اماکن عمومی ،دو فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند که در این راستا جمعا به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

 

 امیرعلی احمدی مطلق خاطرنشان کرد: با توجه به وظیفه قانونی دامپزشکی در تضمین سلامت ، بهداشت و کیفیت مواد غذایی تمامی فرآورده های خام دامی توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی چرام مورد بازدید و نظارت بهداشتی قرار می گیرند.

 

 

 وی افزود: با توجه به حجم بالای مصرف فرآورده های خام دامی در سبد غذایی مردم و چرخه بزرگ تولید و توزیع با منشاء پروتئین حیوانی نظارت بهداشتی دامپزشکی یک اقدام تخصصی و حیاتی برای حفظ بهداشت ، سلامت و کیفیت فرآورده های خام دامی بوده است.

 

 

احمدی مطلق گفت :به جهت تامین و تضمین سلامت مردم با افراد خاطی که بهداشت جامعه را تهدید می کنند ، با هماهنگی دستگاه قضائی برخورد قانونی صورت می گیرد.

جای خالی یک "وزیر لر" درکابینه دوازدهم
دنبال کنید

 

انتهای پیام/

قصابی
اخبار چرام
تخلف در چرام

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi