شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدام ترامپ در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است

بروجردی در دیدار با نماینده جنبش حماس در تهران: اقدام ترامپ در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است سرویس بین الملل رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه قدس قلب تپنده فلسطین است، گفت: اقدام ترامپ در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39440
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

کرونا :

اقدام ترامپ در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است
بروجردی در دیدار با نماینده جنبش حماس در تهران:

اقدام ترامپ در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است

سرویس بین الملل
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه قدس قلب تپنده فلسطین است، گفت: اقدام ترامپ در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز( یکشنبه ۱۹آذرماه) با خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران دیدار و گفتگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با تأکید بر اهمیت فلسطین به عنوان مهمترین موضوع جهان اسلام گفت: مقام معظم رهبری همواره مسئله فلسطین را  اولین و مهمترین مسئله جهان اسلام دانسته و سیاست جمهوری اسلامی حمایت از مردم فلسطین و آزاد سازی همه سرزمینهای اشغالی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اقدام ترامپ در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تصریح کرد: قدس قلب تپنده فلسطین است و مسلمانان جهان به این شهر مقدس حساسیت ویژه ای دارند.

وی افزود: این اقدام آمریکا  خلاف قطعنامه های سازمان ملل متحد بوده و باعث همگرایی در جهان اسلام شده است.

وی با انتقاد از سیاست عادی سازی روابط عربستان سعودی با رژیم اشغالگر قدس خاطرنشان کرد: سیاست شکست خورده عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی  باتلاقی برای عربستان سعودی خواهد بود.

بروجردی در پایان بر حمایت از محورمقاومت و گروههای فلسطینی و تحرکات دیپلماتیک مجالس کشورهای اسلامی در موضوع احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد.  

تکمیل و تغییر نام پارک نفت به " بوستان شهدای گمنام "
دنبال کنید

 

خالد قدومی:ضعف کشورهای عربی باعث زیاده خواهی رژیم غاصب صهیونیستی شده است

 براساس این گزارش در ادامه این دیدار خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران  سیاست دولت آمریکا را رویارویی و مقابله با مردم فلسطین دانست و افزود: اقدام اخیر ترامپ بر شناسایی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شرایط خطرناکی برای مردم فلسطین و امنیت بین الملل ایجاد میکند.

نماینده جنبش حماس در تهران  با انتقاد از برخی کشورهای عربی در گسترش روابط با رژیم اشغالگر قدس گفت: ضعف کشورهای عربی باعث زیاده خواهی رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

خالد قدومی در پایان سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی را سیاستی  شکست خورده دانست و بر وحدت و مقاومت گروه های فلسطینی در راه آزادسازی قدس شریف تأکید کرد./

پایان پیام

 

یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳

اقدام ترامپ در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه قدس قلب تپنده فلسطین است، گفت: اقدام ترامپ در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است. http://media.icana.ir/Image/2017/12/201712100048204526_Thum.jpg£دیدار نماینده حماس با علاءالدین بروجردی£ اقدام,ترامپ,در,شناسایی,قدس,به,عنوان,پایتخت,رژیم,صهیونیستی,خلاف,قطعنامه‌های,سازمان,ملل,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi