جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل و تغییر نام پارک نفت به ” بوستان شهدای گمنام “

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از طراحی ، ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام گچساران در بوستان شهدای گمنام این شهر توسط اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن این شرکت خبر داد . یوسف باقری در گفتگو با خبرنگار نفت افزود : این یادمان با زیر بنای یکصد مترمربع و ارتفاع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17444
تاریخ انتشار : شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

کرونا :

تکمیل و تغییر نام پارک نفت به ” بوستان شهدای گمنام “

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از طراحی ، ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام گچساران در بوستان شهدای گمنام این شهر توسط اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن این شرکت خبر داد .
یوسف باقری در گفتگو با خبرنگار نفت افزود : این یادمان با زیر بنای یکصد مترمربع و ارتفاع سه متر دارای هشت ستون یادگار هشت سال دفاع مقدس با لحاظ معماری اسلامی طراحی و بنا گردیده است .
وی تصریح کرد : در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، تقویت روحیه جهادی و شأن و منزلت شهدای بزرگوار این مهم با تغییر نام پارک نفت به ” بوستان شهدای گمنام ” و ساخت این مکان مقدس صورت پذیرفته است .
باقری احداث یادمان شهدای گمنام را افتخاری دیگر برای شرکت نفت گچساران دانست و افزود: با توجه به موقعیت شهر گچساران در مسیر کاروان های راهیان نور ، این مکان مقدس محل مناسبی برای برگزاری مراسم های مذهبی و فرهنگی خواهد بود که ضمن احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر و بیعت با امام شهدا ، رسالت با ولایت تا شهادت شهیدان عظیم الشأن را به فرزندان خود و نسل آینده انتقال دهیم .

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi