دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران سابق کار کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری مشاور وزیر شدند!/چرا مظاهری رفت!/اولین تیر در کمان احمدی؛ سراغ مظاهری و اداره کار رفت

حال تیر اول احمدی، استاندار جدید در انتصابات خود نصیب مظاهری شد تا احمدی نشان دهد عزم خود را جزم کرده است تا بتواند وضعیت اشتغال را سرو سامان دهد و از این رکود خارج کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،  همزمان با روی کار آمدن احمدی بعنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد بلافاصله اعلام کرد که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39423
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

کرونا :

مدیران سابق کار کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری مشاور وزیر شدند!/چرا مظاهری رفت!/اولین تیر در کمان احمدی؛ سراغ مظاهری و اداره کار رفت
حال تیر اول احمدی، استاندار جدید در انتصابات خود نصیب مظاهری شد تا احمدی نشان دهد عزم خود را جزم کرده است تا بتواند وضعیت اشتغال را سرو سامان دهد و از این رکود خارج کند.
مدیران سابق کار کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری مشاور وزیر شدند!/چرا مظاهری رفت!/اولین تیر در کمان احمدی؛ سراغ مظاهری و اداره کار رفت 4

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،  همزمان با روی کار آمدن احمدی بعنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد بلافاصله اعلام کرد که اولویت اول من اشتغال است و مقوله اشتغال را خودم شخصا مدیریت می کنم و مابقی را به معاونین می دهم و غیرمستقیم نظارت می کنم.

 

از همین اظهارنظر و رتبه های کهگیلویه و بویراحمد در بیکاری مشخص بود که بزودی تغییراتی بنیادین در اداره کل کار استان بایستی صورت بگیرد. مظاهری نیز از همان اول می دانست که بزودی چنین روزی نصیبش خواهد شد.

 

به گواه آمار ها در دوران مدیریت خادمی وضعیت اشتغال استان به پایین ترین حد خود طی سالیان قبل رسید و همواره کهگیلویه و بویراحمد یدک کش آخر جدول بیکاری کشور بود!

 

اما آنچیزی که مهم به نظر می رسید این بود که خادمی هیچگاه نخواست یا نتوانست فرد دیگری را جایگزین مظاهری کند.

 

عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که سال گذشته با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونین وی در تهران برگزار شد با صراحت تمام، اداره کل کار استان کهگیلویه وبویراحمد را مورد انتقاد قرارداده و خواهان اصلاح نواقصات مدیریتی در سطح آن اداره کل و ادارات تابعه شده بود.

 

مدیران سابق کار کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری مشاور وزیر شدند!/چرا مظاهری رفت!/اولین تیر در کمان احمدی؛ سراغ مظاهری و اداره کار رفت 5
 
 
بی توجهی و عدم سرکشی صابر مظاهری مدیرکل کار، رفاه و تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به شهرستان های حوزه انتخابیه، نارضایتی کارکنان از ساختار مدیریت استان ٬ ضعف در ایجاد همگرایی و همدلی در مجموعه تحت مدیریت و نبود فاکتورهای انگیزشی در مدیریت منابع انسانی و نقدناپذیری از محورها و دلایل انتقاد این نماینده مجلس قلمداد شده بود.
 

حال تیر اول احمدی، استاندار جدید در انتصابات خود نصیب مظاهری شد تا احمدی نشان دهد عزم خود را جزم کرده است تا بتواند وضعیت اشتغال را سرو سامان دهد و از این رکود خارج کند.

زلزله2.9ریشتری گچساران را لرزاند+جزئیات
دنبال کنید

 

حاشیه جالب این تغییر، گمارده شدن مظاهری به سمت مشاوره وزیر کار بود که در نوع خود جالب به نظر می رسد و همین اقدام نیز در قبال مدیرکل کار برکنار شده چهارمحال و بختیاری در هفته پیش صدق می کند.

 

با واکاوی این موضوع می توان فهمید که وزارت کار شورایی از مدیران معزول شده ادارات کار سراسر کشور را دارد سازماندهی می کند که امیدواریم در امورات کاری همچون استانهای خود عمل نکنند!

 

با رویکرد اشاره شده در بالا از مدیرکل جدید این اداره انتظار می رود تا با سازماندهی موسسات کاریابی و اشتغال پایدار استان و توجه دیرینه به مسئله اشتغال زایی بومی، کهگیلویه و بویراحمد را از باتلاق بی کاری به سمت چمنزار سبز شغل و اشتغال هل دهند.

 

انتهای پیام/ صبح زاگرس

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi