دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش شدید صفدر پناهی به شایعه انتصاب آقای خاص برای سمت معاونت سیاسی استانداری/پرونده این شخص در جریان انتخابات مجلس ۹۴ و ریاست جمهوری را بررسی کنید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،  حجت الاسلام صفدر پناهی درنامه ای سرگشاده به این اقدام نوشته است:احتراما نظربه اینکه این روزها در خصوص عزل و نصب های معاونین جنابعالی مطالبی در فضای مجازی مطرح و انعکاسی گسترده پیدا کرده ؛ از طرفین چندین بار از طریق مشاور محترم جنابعالی در امور روحانیت و برخی افراد دیگر پیغام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39421
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

کرونا :

واکنش شدید صفدر پناهی به شایعه انتصاب آقای خاص برای سمت معاونت سیاسی استانداری/پرونده این شخص در جریان انتخابات مجلس ۹۴ و ریاست جمهوری را بررسی کنید!
واکنش شدید صفدر پناهی به شایعه انتصاب آقای خاص برای سمت معاونت سیاسی استانداری/پرونده این شخص در جریان انتخابات مجلس ۹۴ و ریاست جمهوری را بررسی کنید! 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،  حجت الاسلام صفدر پناهی درنامه ای سرگشاده به این اقدام نوشته است:احتراما نظربه اینکه این روزها در خصوص عزل و نصب های معاونین جنابعالی مطالبی در فضای مجازی مطرح و انعکاسی گسترده پیدا کرده ؛ از طرفین چندین بار از طریق مشاور محترم جنابعالی در امور روحانیت و برخی افراد دیگر پیغام دادم و پاسخ روشنی نشنیدم و از طرفی دیگر مورد مراجعه برخی از دلسوزان و فعالین و علاقه مندان پیشرفت استان قهرمان پرورمان هستم لازم دانستم نامه ای سرگشاده نگارش نماییم. شاید اطلاع رسانی رسمی جنابعالی ابهامات را برطرف نماید. لذا نکاتی به شرح ذیل تقدیم میگردد.

 

۱- جنابعالی در اظهارات متعدد هم در جلسه معارفه و هم در جلسات مختلف منجمله در دیدارائمه محترم جمعه استان: تاکید داشتید که آنچه برایتان یک اصل مهم است. توجه محوری به شعار اعتدال است و نگاههای دیگر و سهم خواهی های افراد و اشخاصی شما را از این نگاه محوری دور نخواهد کرد. این نکته ایست که اگر به آن عمل شود. به نفع همه است نه یک جریان خاص و چون شما استاندار همه هستید. این رویکرد. نورامید در دلها ایجاد کرد ؛ و همه امیدوار شدند – برخلاف دیگران که شعار اعتدال دادند ولی کمتر به آن عمل کردند انتظار همگان بر آنست که شما به عنوان نماینده رسمی دولت به این شعار عمل کنید ؛ لکن آنچه این روزها برسرزبانهاست در خصوص مهمترین معاونت استانداری ؛ ظاهرا فردی پیشنهاد گردیده که متاسفانه به قضاوت بسیاری از دلسوزان سابقه کاری او در دوران مسئولیت اخیرش در دولت یازدهم به هیچ وجه نمایانگر اعتدال بلکه امانتداری نبوده است .

نمره زیر صفر سردار به اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد
دنبال کنید

 

جناب آقای استاندار جنابعالی در این استان نبودید و از سوابق افراد مطلع نیستید؛ ولی خوب است پرونده این شخص و عملکرد او را در جریان انتخابات مجلس در سال ۹۴ و ریاست جمهوری در ابتدای امسال را بررسی حقیقتا اگر تلاشهای دلسوزان و خویشتنداری و جلوگیری کاندیداهای مجلس من جمله جناب آقای دکتر هدایتخواه و آقای روشنفکر در سال ۹۴ نبود؛ فاجعه ای بسیارهولناک رقم میخورد. در آن انتخابات بغیر از یک نفرسایر کاندیداهای مطرح که رای بالایی داشتند از عملکرد این شخص ناراضی بودند و به عملکرد دست اندرکاران اجرایی انتخابات معترض بودند. خداوند را شاکریم که دلسوزان موفق شدند تجمعات مردم رادر مسیر قانون هدایت نمایند و مانع هرگونه برخورد خشن بشوند. الان جا دارد به شکرانه این خویشتنداری ؛ جنابعالی افرادی که حداقل به شعار اعتدال – که رئیس جمهور محترم داده و شما می بایست آن را اجرایی کنید – بیشتر پایبند هستند؛ روی کار بیاورید.

 

نیروهای توانمند فراوانی است حتی درجناح موسوم به اصلاحات – که متاسفانه مسئولینی که شعار اعتدال میدهند و بیشتر به سمت اصلاحات غش میکنند – میتوانید از آنها انتخاب کنید تامجبور به استفاده از کسانیکه مردم دل خوشی از عملکرد گذشته آنهاندارند: نشوید. البته جای بسی تعجب است افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری تخلف اشکار داشته اند و می بایست دستگاه محترم قضایی با آنها برخورد می کرد؛ نمیدانم برخورد برای چه موقع است؟ این سوالی که دستگاه قضایی باید جواب دهد. خلاصه اینکه : انتظاربحق مردم این بوده و هست. مسئولانی که امانتداری نکرده. و موجب اعتراض گسترده مردمی شده اند در همین جایگاه فعلی؛ با کارت قرمز شما مواجه شوند. نه اینکه ترفیع و ارتقای جایگاه پیدا نمایند.

آمریکا خلف وعده کند در مقیاس ساعت به شرایط پیش از مذاکرات باز می‌گردیم/ بخش بزرگی از دارایی‌ها در مرز هشدار است
دنبال کنید

 

۲- نکته دیگری که جنابعالی بخوبی دست روی آن گذاشته اید؛ گزینش های فله ای و بدون ضابطه و فامیلی است که همه امیدوار شدند که جنابعالی اقدام عملی در برخورد با متخلفین از قانون داشته باشید، اینجانب در یکی از جلسات عرض کردم بسیاری از دلسوزان و خود بنده بکرات به مسئولین وقت تذکردادیم ولی گوش شنوایی نیافتیم و هیچ برخوردی با متخلفین صورت نگرفت. مردم هنوز امیدوارند که جنابعالی اقدام سریع و دقیق داشته باشید؛ لکن برخی گمانه زنی هایی که درفضای مجازی می شنویم و می بینیم حکایت از آن دارد که برخی افراد که اتفاقا جزء اولین های گزینش های فله ای و قانون دورزن بوده اند: نام آنها برای معاونین شما مطرح شده است. شایسته است هم از مشاورین امین و هم از افراد آگاه و بدون حب و بغض درخصوص سابقه افراد مطلع شوید بررسی های لازم را داشته باشید تا ناخواسته در مسیری که اکثریت دلسوزان نمی پسندند قرار نگیرید.

 

۳- اینجانب در مراجعات مختلف به همه دوستان گفته ام که جنابعالی قصد خدمت دارید لذا درخواست داشته ام که نظراتشان را ابراز کنند تا به اطلاع شما برسد. همینجا از عزیزانی که رسما و از سردلسوزی اظهارنظر کرده اند من جمله برادر عزیزم جناب آقای روشنفکر: تشکر می کنم . ناگفته پیداست این اظهارنظرها نه تنها تضعیف جنابعالی نیست بلکه از سر خیر خواهی و کمک به شماست. امیدوارم جنابعالی از بهترین های همفکر خویش که قاعدتا باید از شاخصه اعتدال برخوردار باشند : در انتصابات استفاده کنید تا موجب رشد و توسعه استان گردند.

انتهای پیام/۲۰۰/ صبح زاگرس

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi