جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر

نمازگزاران درشهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد سخنان نابخردانه، سخیف ودور از منطق دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهونیستی را به شدت محکوم کردند. به گزارش اطلاع رسانی چرام، نمازگزاران درشهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد سخنان نابخردانه، سخیف ودور از منطق دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39402
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۲۰

کرونا :

راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر
نمازگزاران درشهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد سخنان نابخردانه، سخیف ودور از منطق دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهونیستی را به شدت محکوم کردند.
راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر 12
به گزارش اطلاع رسانی چرام، نمازگزاران درشهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد سخنان نابخردانه، سخیف ودور از منطق دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهونیستی را به شدت محکوم کردند.

 

 

نمازگزاران شهرچرام پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه همزمان با سراسرکشور با برپایی راهپیمایی، سخنان نابخردانه، سخیف ودور از منطق دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهونیستی را به شدت محکوم کردند.

 

 شرکت کنندگان با در دست داشتن تمثال هایی از حضرت امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهدا با محکومیت مواضع خصمانه دولت و رییس جمهوری ایالات متحده امریکا علیه مسلمانان بر حمایت قاطع خود از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند.

 

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا با به آتش کشیدن آدمک های ترامپ و نتانیاهو اوج خشم، نفرت و انزجار قلبی خود را نسبت به مواضع خصمانه و آشوبگرایانه سردمداران آمریکایی و صهیونیستی ابراز داشتند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با شعارهای کوبنده “مرگ بر آمریکا “و” مرگ بر اسرائیل” انزجار و نفرت خود را نسبت به توطئه های استکبار جهانی و سیاست های خصمانه ان در منطقه ابراز و بر ضرورت حفظ اتحاد، انسجام و یکپارچگی مسلمانان و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های آنها تاکید کردند.

ذره‌ای از نشانه‌های آقازادگی در مرحوم حاج سید مصطفی نبود/ او از لحاظ استعداد علمی، شجاعت و منش مبارزه ممتاز بود
دنبال کنید

 

تصاویر:

راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر 13راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر 14راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر 15راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر 16راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر 17 راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر 18 راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر 19 راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر 20 راهپیمایی نمازگزاران چرامی در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا/تصاویر 21

 

تصاویر:محسن زارعی

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi