پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دلالی فروش بنزین در چرام به اوج رسید/فرماندار چرام:احتمال بسیج ادارات برای ترمیم تنها جایگاه پمپ بنزین چرام+تصاویر

گزارشات سایت چرام جواب داد/ تعطیلی تنها جایگاه پمپ بنزین چرام باغث شده است تا مردم شهر چرام برای تامین بنزین مورد نیاز بایستی علاوه بر طی کردن مسافتی طولانی یعنی بیش از ۱۵ کیلومتر تا جایگاه بعدی خطرات جانی ناشی از کم عرض بودن مسیر چرام به دهدشت را متحمل شوند . به گزارش پایگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39248
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

کرونا :

دلالی فروش بنزین در چرام به اوج رسید/فرماندار چرام:احتمال بسیج ادارات برای ترمیم تنها جایگاه پمپ بنزین چرام+تصاویر
گزارشات سایت چرام جواب داد/
تعطیلی تنها جایگاه پمپ بنزین چرام باغث شده است تا مردم شهر چرام برای تامین بنزین مورد نیاز بایستی علاوه بر طی کردن مسافتی طولانی یعنی بیش از ۱۵ کیلومتر تا جایگاه بعدی خطرات جانی ناشی از کم عرض بودن مسیر چرام به دهدشت را متحمل شوند .
دلالی فروش بنزین در چرام به اوج رسید/فرماندار چرام:احتمال بسیج ادارات برای ترمیم تنها جایگاه پمپ بنزین چرام+تصاویر 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،در پی مدت کوتاهی و چندروز گذشته این پایگاه خبری تحلیلی، تعطیلی سی روزه تنها پمپ بنزین شهر چرام را که باعث شده مردم بومی و مسافران در حال تردد از مسیر چرام به دلیل نبود بنزین و تعطیلی این جایگاه به شدت دچار مشکل شوند،منتشر کرد که باعث مسئولان شهرستانی به این جایگاه سر بزنند.

 

 

این گزارش درحالی بود که مردم شهر چرام برای تامین  بنزین مورد نیاز بایستی علاوه بر طی کردن مسافتی طولانی یعنی بیش از ۱۵ کیلومتر تا جایگاه بعدی خطرات جانی ناشی از کم عرض بودن  مسیر چرام به دهدشت را متحمل شوند .

 

 

اما درحال حاضر رانندگان خودروها برای اینکه مسیر ۱۵ کیلومتری تا جایگاه بعدی که در شهر دهدشت واقع شده است را نپیمایند بنزین مورد نیاز خود را از این دلالان خریداری میکنند .
 

 

 دلالان فروش بنزین نیز از فرصت استفاده کرده و با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی بنزین در جایگاه های سوختی،این سوخت را به فروش می رسانند.

 

http://choram.ir

مردم شهر چرام هم می بایست یا به دلالان فروش بنزین رجوع می کردند یا برای تامین  بنزین مورد نیاز باید علاوه بر طی کردن مسافتی طولانی یعنی بیش از ۱۵ کیلومتر تا جایگاه بعدی خطرات جانی ناشی از کم عرض بودن  مسیر چرام به دهدشت را متحمل شوند .
 

آنچه در برنامه نود گذشت/جزئیات+عکس
دنبال کنید

 

این پایگاه اطلاع رسانی برحسب وظیفه خود مبنی بر انتشار مشکلات و مطالبات مردمی دست به انتشار گزارش تنها جایگاه سوخت شهرچرام زد که باعث شد فرماندار و رئیس فراورده های نفتی کهگیلویه و شهردار چرام برای بررسی آخرین روند عملیات اجرایی از جایگاه سوخت خورشیدی بازدید کنند.

 

اما ماجرا به اینجا ختم نمیشود چراکه دلالان فروش بنزین هنوز در سطح خیابانها حضور دارند و کار خود را ادامه می دهند که میطلبد هرچه سریعتر این مشکل حل شود.

http://choram.ir

سرپرست فرمانداری شهرستان چرام با اشاره به اهمیت سوخت و جلوگیری از دردسر شهروندان و مسافران برای تهیه آن در بازدید میدانی از این جایگاه گفت:هر امکاناتی و دستگاه هایی از قبیل برق,آب و گاز و ماشین آلات که لازم باشد ادارات را بسیج می کنیم که هر چه زودتر عملیات اجرایی این جایگاه تمام شود.

 

 

وی افزود:اگر زمان ۱۰روزه برای اتمام آن لازم است می بایست پیمانکار و جایگاه دار با کمک سایر ادارات این زمان به ۵روز کاهش پیدا کند تا شهروندان و مسافران بیش از این به دردسر نیفتند.

 

 

در ادامه نیز رئیس فراورده های نفتی کهگیلویه و چرام  بیان کرد:مخازن,شناور و محل تخلیه فراورده ها نصب و ساختمان تکمیل شده است.

 

سبزی پور با اشاره به نصب دو تلمبه جدید در جایگاه سوخت چرام بیان کرد:هم اکنون این تملبه ها به ۴تا افزایش یافت که این جایگاه دارای ۸نازل بنزین و ۲نازل گازوئیل می باشد.

 

http://choram.ir

 باید عنوان کرد که درحال حاضر رانندگان و مردم چرام سوخت مورد نیاز وسائل نقلیه خود را از دلالان فروش بنزین در چهارراه ها و میادین تهیه می کنند و یا به شهرستان همجوار سفر می کنند.

ماجرای جوان موتورسواری که دست بردار نماینده نبود/خارج شدن دو برنامه افتتاح و کلنگزنی تصفیحه خانه شهری و مسکن مهر چرام +تصاویر
دنبال کنید

 

در پایان مردم چرام به علت نبود وسایل نقلیه عمومی که می‌تواند به بخش مهمی از راهکار بهبود چالش‌های اقتصاد، انرژی و محیط‌ زیست باشد و کیفیت بهتری از زندگی برای ما به ارمغان آورد،قادربه انجام کارها و فعالیت های خود نیستند که امیدواریم وضعیت تنها جایگاه پمپ بنزین چرام بهبود یابد.

 

 

انتهای پیام/

پمپ بنزین
اخبار چرام
مردم چرام

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi