دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره برداری بهینه از راه ابریشم به نفع کشورهای منطقه است

دیدار بروجردی با سفیر گرجستان در ایران: بهره برداری بهینه از راه ابریشم به نفع کشورهای منطقه است سرویس بین الملل رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بهره برداری بهینه از راه ابریشم به نفع کشورهای منطقه است. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39165
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

کرونا :

بهره برداری بهینه از راه ابریشم به نفع کشورهای منطقه است
دیدار بروجردی با سفیر گرجستان در ایران:

بهره برداری بهینه از راه ابریشم به نفع کشورهای منطقه است

سرویس بین الملل
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بهره برداری بهینه از راه ابریشم به نفع کشورهای منطقه است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ایوسب چاخواشویلی سفیر گرجستان در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

بروجردی در این دیدار با اشاره به روابط خوب بین دوکشور گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری گرجستان از ظرفیت بالای همکاری در زمینه‌های سیاسی، پارلمانی، اقتصادی و فرهنگی برخوردار هستند که امیدواریم با افزایش تحرکات در سطح دولتی و پارلمانی شاهد تقویت و تحکیم ارتباطات فی‌مابین باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در قسمت دیگری از سخنان خود با توجه به برگزاری کنگره بین‌المللی راه ابریشم در تفلیس افزود: سفر هیأت ایرانی به این کنگره برای ما مسئله مهمی است  چرا که راه ابریشم قدمت زیادی دارد و بهره‌برداری بهینه از آن برای دو کشور و کشورهای منطقه منافع قابل توجهی خواهد داشت.

وی در پایان، سیاست ایران را داشتن رابطه خوب با همه کشورها به ویژه کشورهای همسایه دانست.

ایوسب چاخواشویلی سفیر گرجستان در تهران ضمن تشکر از فرصت این دیدار گفت: جمهوری گرجستان از مواضع دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به این کشور قدردانی می کند و آماده همکاری در زمینه‌های مختلف فی‌مابین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ایجاد راه حل مناسب برای برطرف کردن مشکلات بانکی شد تا تجار و بازرگانان دو کشور بتوانند با سهولت بیشتری به سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های منعقده شده، بپردازند.

دو هزارو پانصد نفر در پایگا ه شماره ۲۷۹ گچساران تست می شود
دنبال کنید

سفیر گرجستان در تهران در پایان از افزایش ارتباطات پارلمانی بین دو کشور بویژه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به تفلیس استقبال کرد./

پایان پیام

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۱

بهره برداری بهینه از راه ابریشم به نفع کشورهای منطقه است رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بهره برداری بهینه از راه ابریشم به نفع کشورهای منطقه است. http://media.icana.ir/Image/2017/11/201711109648149355_Thum.jpg£دیدار رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با سفیر گرجستان£ بهره,برداری,بهینه,از,راه,ابریشم,به,نفع,کشورهای,منطقه,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi