پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت هفته بسیج و شکست داعش+جزئیات

کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت هفته بسیج و شکست داعش بیانیه ای را در عموم ارسال کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت هفته بسیج و شکست داعش بیانیه ای را در عموم ارسال کردند که عینا آورده میشود.   بسم الله الرحمن الرحیم بسیج یکی از ارزنده ترین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39026
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۵۶

کرونا :

بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت هفته بسیج و شکست داعش+جزئیات
کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت هفته بسیج و شکست داعش بیانیه ای را در عموم ارسال کردند.
بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت هفته بسیج و شکست داعش+جزئیات 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت هفته بسیج و شکست داعش بیانیه ای را در عموم ارسال کردند که عینا آورده میشود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج یکی از ارزنده ترین یادگارهای امام راحل(ره) و از ثمرات درخت تناور انقلاب اسلامی است که در پنجم آذرسال ۱۳۵۸ با نفس معمار کبیر انقلاب فرمان شکفتن آن صادر گردید.

 

نام بسیج یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توام با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است. 

 

خاطره جوانمردان پاکدامن ‌و غیوری که شیران روز و زاهدان شب بودند و صحنه نبرد با شیطان زر و زور را با عرصه جهاد بانفس اماره به‌هم آمیختند و جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند. 

 

بسیج خاطره انسانهای بزرگ و کم‌ادعایی است که کمر به دفاع از ارزشهای الهی بستند و از هیبت دروغین قدرتهایی که برای حفظ فرهنگ و ارزشهای جاهلی غرب به مصاف ارزشهای الهی آمده بودند، نهراسیدند.

 

فرهنگ بسیجی یعنی فرهنگ پایداری و مقاومت در مقابل ستم و ستمگران.

 

َ فرهنگ بسیجی همان فرهنگ دین و مکتب اسلام یعنی جهاد است که به انقلاب و نظام اسلامی کمک می کند تا از گردنه های سخت و صعب العبوری که در فراروی آن قرار دارد با سهولت و آرامش و افتخار عبور کند.

 

وقتی گلزار شهدا مکانی برای احشام میشود/جای نگرانی شدید برای مکان شهدای سرفاریاب+تصاویر
دنبال کنید

  فتنه داعش یکی از آن مصادیق عینی است که دست پرورده مرموز آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین الملل بوده که هم اکنون با شکست و خذلان ابدی از منطقه عراق و شام و سوریه بیرون رانده شد و سربلندی اسلام و مکتب تشیع در جامعه بین الملل را به نمایش گذاشت و سند موفقیت آمیزی در کارنامه سرشار از حماسه و ایثار و پیروزی بسیجیان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

 

رحمت و رضوان الهی بر شهدای مدافع حرم، شهیدان همدانی ها، حججی ها و صدها مجاهد بزرگ که خط سرخ مقاومت عاشورایی را با نثار جان شیرینشان تداوم بخشیدند.

 درود و سپاس بر سردار بزرگ اردوگاه حسینیان زمان، حاج قاسم سلیمانی، که پرچم سرافرازی همرزمان شهیدش باکری، همت، خرازی و کاظمی را بر دوش گرفت و اسطوره ای شد برای همه تاریخ پر افتخار، اسلام، تشیع، ایران و بسیج.

 

کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام ضمن تبریک این هفته پر برکت به مقام معظم رهبری، فرماندهان و همه بسیجیان مخلص، این نصرت بزرگ الهی را تحقق وعده قرآنی«ذلِکَ الَّذی یُبَشِّرُ اللَّهُ عِبادَهُ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ»، و آن را سند روشنی بر صحت و صداقت منهج نورانی مقاومت می داند و از همه تصمیم گیران نظام اسلامی انتظار دارد با درس آموزی از تجربه ایستادگی از یک سو، و ثمره تلخ برجام در اعتماد به استکبار جهانی از سوی دیگر، میراث داران امینی بر راه امام، شهدا و آرمان های بلند انقلاب اسلامی باشند.

 

 

انتهای پیام/

چرام
کانون بسیج چرام

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi