پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرستان32هزار نفره که فقط اسم شهرستانی را به یدک میکشد/لزوم توجه شدید شورای شهر به مدیرت شهری+تصاویر

پایگاه اطلاع رسانی چرام گزارش می دهد: مردم دیار همیشه سبز چرام که با خوشحالی غیرقابل وصفی به استقبال بارشهای پاییزی رفته اند،هنوز با مشکلاتی همچون گرفتگی جداول،معابر و خیابان های شهری روبرو هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام،یکی از ثمرات بزرگ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در دهه اخیر شکل گیری شوراهای اسلامی شهر و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39024
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

کرونا :

شهرستان32هزار نفره که فقط اسم شهرستانی را به یدک میکشد/لزوم توجه شدید شورای شهر به مدیرت شهری+تصاویر
پایگاه اطلاع رسانی چرام گزارش می دهد:
مردم دیار همیشه سبز چرام که با خوشحالی غیرقابل وصفی به استقبال بارشهای پاییزی رفته اند،هنوز با مشکلاتی همچون گرفتگی جداول،معابر و خیابان های شهری روبرو هستند.
شهرستان32هزار نفره که فقط اسم شهرستانی را به یدک میکشد/لزوم توجه شدید شورای شهر به مدیرت شهری+تصاویر 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام،یکی از ثمرات بزرگ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در دهه اخیر شکل گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده که توسط رأی مردم تعیین می شود در همین زمینه با انتخابشوراها و اداره بخشی از امور اجرایی کشور با تکیه بر روند آزاد تبادل دانش،بینش ،نظارت و آرای مردم گامی مهم در واگذاری امور به سازمان های محلی برداشته شد.

 

شوراهای شهری و روستایی تبلور حضور مردم،دیدگاه ها،افکار،خواسته ها،نیازها و تمایل مردم در صحنه ی برنامه ریزی می دانند.

 

شورای شهر به عنوان یک عنصر از مدیریت شهریدر اداره شهرها در سطح محلی نقش مهمی را بر عهده گرفته است و تشکیل شوراهای اسلامی شهرها می تواند نقطه عطفی در برای مدیریت مشارکتی در ایران باشد.

http://choram.ir

باید این نکته را هم بیان کرد که مدیریت شهری زمانی می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد که در چهارچوب سیاست های شهری صحیح و برنامه ریزی شده حرکت کند، یکی از ویژگی هایسیاست شهری خوب مشارکتی بودن آن است یعنی جایگاهی که گروههای مختلف شهروندان در تدوین، اجراء و ارزیابی آن نقش داشته باشند و در ایران تنها نهادمحلی مشارکتی که توان تأثیر بر سیاست گذاری شهری را دارد شورای شهر است.
 

شوراها از جمله سازمانهایی هستند که برای تحقق مشارکت مردم در فرآیند تصمیم گیری،برنامه ریزی،نظارت و اجرای سیاست گذاری ها در سطوح محلی ومنطقه ای فعالیت می کنند و از این طریق زمینه حضور و مشارکت مردم در امور مربوط به خودشان فراهم می کنند و به همین دلیل،شوراها به عنوان سازمان. محل اطلاق می شود که یک نوع حضور نهادینه شده مردم و منشأ شکل گیری خدمات شوراها است.

هرمزگان رخت عزا برتن کرد/ استاندار هرمزگان: حرکت شبانه اتوبوس بی تدبیری بود
دنبال کنید

 

شهر چرام یکی از شهرهای شهرستان چرام با فاصله ۱۵ کیلومتری از شهرستان کهگیلویه واقع شده و یکی از شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

http://choram.ir

http://choram.ir

چند روزی است که استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد میزبان اولین باران پاییزی خود بود و چرام که پس از چند سال اسم شهرستاانی را به خود گرفته است،از این ماجرا برخوردار بوده و هنوز که هنوز است با مشکلات ابتدایی و متعددی روبرو است که شاید در یک شهر وجود نداشته باشند.

 

مردم دیار همیشه سبز چرام  که با خوشحالی غیرقابل وصفی به استقبال بارشهای پاییزی رفته اند،هنوز با مشکلاتی همچون گرفتگی و آبگرفتگی جداول،معابر و خیابان های شهری روبرو هستند.

http://choram.ir

این گزارش درحالی است که آبگرفتگی معابر و جداول چرام در برخی مناطق شهر به شدتی زیاد بود که تردد خودروها به کندی و با مشکلات زیادی صورت می گرفت.

 

علی نوری شهردار چرام نیز در کمیته برنامه ریزی شهرستان هم بر بهسازی معابر،کمربندی غربی شهر و ترمیم پارک ولایت و بوستان شهدای گمنام تاکید کرده است.

 

باید پذیرفت که  جداول و معابر شهر هم کشش هدایت این حجم از آب را به خارج از شهر ندارند و هم به صورت جدی نیازمند بازسازی مجدد.

http://choram.ir

انتظار می رود که در برنامه کوتاه مدت شورای اسلامی شهر چرام کارهای زیرساختی و کاربردی(البته با قبول تمام نواقص)،در هفته های آینده و پس از بارندگی به بخش مهم زیباسازی شهر و ترمیم مشکلات اساسی شهروندان همچون بازسازی معابر توجه ویژه شود.

 

 

لازم به یادآوری است که در چنین روزهایی همشهریانمان در حاشیه شهر و مسکن مهر از نبود معبر مناسب و … رنج می برند که این مهم همت تمام ارگان های مربوطه را می طلبد.

دلالی فروش بنزین در چرام به اوج رسید/فرماندار چرام:احتمال بسیج ادارات برای ترمیم تنها جایگاه پمپ بنزین چرام+تصاویر
دنبال کنید

 

 

_______________________
گزارش:صادق شیخی
تصویر:مجید.د
_______________________
 
 
انتهای پیام/

چرام نیوز
اخبار چرام
شورای چرام
جداول و معابر

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi