یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک سرپرست اداره تبلیغات اسلامی باشت به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج ،سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت طی پیامی این هفته را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز ، به مناسبت هفته بسیج ،سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت طی پیامی این هفته را تبریک گفت،متن پیام به شرح زیر است: حجت الاسلام اکبر ظهرابی ضمن عرض تبریک هفته بسیج خدمت همه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38989
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

کرونا :

پیام تبریک سرپرست اداره تبلیغات اسلامی باشت به مناسبت هفته بسیج
پیام تبریک سرپرست اداره تبلیغات اسلامی باشت به مناسبت هفته بسیج 3
به مناسبت هفته بسیج ،سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت طی پیامی این هفته را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز ، به مناسبت هفته بسیج ،سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت طی پیامی این هفته را تبریک گفت،متن پیام به شرح زیر است:

حجت الاسلام اکبر ظهرابی ضمن عرض تبریک هفته بسیج خدمت همه مردم بخصوص غیورمردان بسیجی گفت: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده اند. بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی باشت درادامه افزود:تشکیل بسیج مستضعفین، ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه ها به حساب می آید که به برکت این دوراندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، زمینه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسی امریکا در تهران و برملاشدن ماهیت سلطه جو و تجاوزکارانه امریکا، شیطان بزرگ با ضربه ای سخت و جبران ناپذیر روبرو شد.

وی درادمه اظهارداشت :اگر امروز توفیق این را داشته ایم که کشور اسلامیمان و ملت سلحشور را از گزند نابکاران و نااهلان تاریخ حفظ کنیم به یمن حضور گسترده بسیج بوده و لاغیر. چنان که رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام(قدس سره) فرمودند:رحمت و برکات خداوند بر بسیج مستضعفان که بحق پشتوانه انقلاب است.

حجت السلام ظهرابی درپایان گفت:حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود به گفته امام راحل، این امر شدنی است و باید به دنبال تحقق یافتن آن بود.

اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های ورزشگاه تختی سلماس اختصاص یافت
دنبال کنید

انتهای پیام/س

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi