چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامات مخرّب آمریکا در تضعیف صلح و امنیت در مناطق مختلف جهان

عباسی در دیدار با چون جونگ بائه مطرح کرد: اقدامات مخرّب آمریکا در تضعیف صلح و امنیت در مناطق مختلف جهان سرویس بین الملل رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و کره گفت:در اثر دخالت های آشکار و نهان آمریکا در گوشه و کنار جهان، امروزه شاهد افزایش بحران های جهانی از شبه جزیره کره تا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38958
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

کرونا :

اقدامات مخرّب آمریکا در تضعیف صلح و امنیت در مناطق مختلف جهان
عباسی در دیدار با چون جونگ بائه مطرح کرد:

اقدامات مخرّب آمریکا در تضعیف صلح و امنیت در مناطق مختلف جهان

سرویس بین الملل
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و کره گفت:در اثر دخالت های آشکار و نهان آمریکا در گوشه و کنار جهان، امروزه شاهد افزایش بحران های جهانی از شبه جزیره کره تا خاورمیانه و دیگر مناطق هستیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اسداله عباسی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کرهجنوبی پیش از ظهر امروز سهشنبه(۳۰ آبان ماه) با چون جونگبائه رئیس گروه دوستی پارلمانی کرهجنوبی و ایران دیدار و گفت وگو کرد.

عباسی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه مناسبات و همکاریهای دو کشور در عرصههای گوناگون گفت: تقویت مناسبات میان ایران و کرهجنوبی نقش مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی در دو کشور و به طبع آن تامین منافع دو ملّت دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کرهجنوبی، با تاکید بر اهمیت مناسبات پارلمانی افزود: گسترش همکاری میان مجالس ایران و کرهجنوبی نقش مهمی در رفع موانع موجود در مسیر همکاریهای دو کشور و کمک به توسعه ارتباطات دوستانه فیمابین در عرصههای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات مخرّب آمریکا در تضعیف صلح و امنیت در مناطق مختلف جهان، ادامه داد: در اثر دخالتهای آشکار و نهان آمریکا در گوشه و کنار جهان، امروزه  شاهد افزایش بحرانهای جهانی از شبه جزیره کره تا خاورمیانه و دیگر مناطق هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در پایان این دیدار با تاکید بر لزوم اجرای توافقات صورت گرفته و همچنین برگزاری منظم جلسات کمیسیون مشترک اقتصادی بین دو کشور گفت: گروه دوستی پارلمانی ایران و کرهجنوبی از تمام ظرفیتهای خود در جهت کمک به توسعه ارتباطات و همکاریهای دو کشور استفاده میکند.

 حضور تروریست‌های تکفیری در منطقه معنا ندارد
دنبال کنید

چون جونگبائه: لزوم افزایش همکاریهای ایران و کره جنوبی در سطوح منطقهای و بینالمللی

چون جونگبائه رئیس گروه دوستی پارلمانی کرهجنوبی و ایران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به کشورمان گفت: توسعه مناسبات با ایران در همه زمینهها مورد توجه و حمایت مجلس کرهجنوبی قرار دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی کره جنوبی و ایران، ارتباطات و همکاریهای فیمابین در عرصههای مختلف را مهم خواند و افزود: باید برای رفع موانع موجود در مسیر گسترش همکاریهای ایران وکره تلاش کرد. 

وی در ادامه گفت: تقویت و توسعه هرچه بیشتر روابط دوستانه دو کشور به ویژه در عرصه پارلمانی مورد توجه و اهتمام گروه دوستی پارلمانی کرهجنوبی قرار دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی کره جنوبی و ایران، در پایان این دیدار تصریح کرد: افزایش همکاریهای دو کشور در سطوح منطقهای و بینالمللی نیز در کمک به تامین صلح و امنیت در منطقه و جهان مؤثر است.

لازم به ذکر است در این دیدار سید حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر و نایب رئیس گروه دوستی و محسن بیگلری نماینده سقز و بانه و عضو دیگر این گروه دوستی نیز حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خود درخصوص راه های گسترش مناسبات دو کشور پرداختند./

پایان پیام

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۰

اقدامات مخرّب آمریکا در تضعیف صلح و امنیت در مناطق مختلف جهان رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و کره گفت:در اثر دخالت های آشکار و نهان آمریکا در گوشه و کنار جهان، امروزهشاهد افزایش بحران های جهانی از شبه جزیره کره تا خاورمیانه و دیگر مناطق هستیم. http://media.icana.ir/Image/2017/11/201711108103650107_Thum.jpg££ اقدامات,مخرّب,آمریکا,در,تضعیف,صلح,و,امنیت,در,مناطق,مختلف,جهان Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi