جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولان هر جایگاهی که دارند از جانفشانی های شهداست/بنده از خانواده های شهدا عذرخواهی میکنم!

انتقاد امام جمعه چرام از عدم حضور اکثر مسئولان در یادواره شهدا: یادواره شهدای فرهنگی شهرستان چرام در مصلای این شهر برگزار شد که با وارد شدن به این مکان، مشاهده می کنید که اکثر مسئولین شهرستانی در این جلسه حضور نداشتند . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،پیش ظهر امروز یادواره شهدای فرهنگی شهرستان چرام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38888
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

کرونا :

مسئولان هر جایگاهی که دارند از جانفشانی های شهداست/بنده از خانواده های شهدا عذرخواهی میکنم!
انتقاد امام جمعه چرام از عدم حضور اکثر مسئولان در یادواره شهدا:
یادواره شهدای فرهنگی شهرستان چرام در مصلای این شهر برگزار شد که با وارد شدن به این مکان، مشاهده می کنید که اکثر مسئولین شهرستانی در این جلسه حضور نداشتند .
مسئولان هر جایگاهی که دارند از جانفشانی های شهداست/بنده از خانواده های شهدا عذرخواهی میکنم! 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،پیش ظهر امروز یادواره شهدای فرهنگی شهرستان چرام در مصلای این شهر برگزار شد که با وارد شدن به این مکان، مشاهده می کنید که اکثر مسئولین  شهرستانی در این جلسه حضور نداشتند .

 

بر همین اساس حجت‌الاسلام افشار امام جمعه شهر چرام با اشاره به این موضوع بیان کرد: عدم حضور مسئولان در یادواره های شهدا کاری شایسته نیست چرا که هرچه داریم از شهدا است

 

وی افزود: جایگاه،مقام و پست مسئولان از جانفشانی‌های شهدای عزیز ما هستند که با این شرایط شرمنده خانواده های شهدا می‌شویم.

 

خطیب جمعه چرام گفت: بنده از خانواده‌های شهدا،برادران و خواهران ایثارگر و رزمندگان دفاع مقدس عذرخواهی می کنم چراکه مسئولان نباید فداکاری شهدایی را که جان خود را در راه انقلاب دادند، فراموش کنند.

 

این در حالی است که انتظار می رود یادواره های شهدا با حضور پرشور مسئولان و مردم برگزار شود و هدف اصلی این یادواره‌ها یعنی ترویج اهداف شهدا و الگوگیری عموم از شهدای عزیز فراموش نشود.

 

نتهای پیام

امام جمعه چرام
یادواره شهدا

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi