دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایران از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات با سوئد استقبال می کند

سلحشوری در دیدار با مسئول برنامه های آموزش و کارآفرینی روابط بین الملل سازمان فرهنگی سوئد: ایران از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات با سوئد استقبال می کند سرویس بین الملل رئیس فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات دو کشور استقبال کرد و گفت: ما از هرگونه فعالیت در راستای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38782
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

کرونا :

ایران از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات با سوئد استقبال می کند
سلحشوری در دیدار با مسئول برنامه های آموزش و کارآفرینی روابط بین الملل سازمان فرهنگی سوئد:

ایران از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات با سوئد استقبال می کند

سرویس بین الملل
رئیس فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات دو کشور استقبال کرد و گفت: ما از هرگونه فعالیت در راستای توسعه و گسترش مراودات فرهنگی و اقتصادی و انتقال تجربیات در حوزه زنان با کشور سوئد استقبال و حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، خانم الریکا انگستروم، مسئول برنامه های آموزش و تربیت مدیر و کارآفرینی بخش روابط بین الملل سازمان فرهنگی سوئد امروز (سه شنبه ۲۳ آبان ماه) با خانم پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

پروانه سلحشوری در ابتدای این دیدار ضمن ابراز ناخرسندی از سطح پایین مراودات پارلمانی ایران و سوئد گفت: امیدواریم با گفتگوی بیشتر نمایندگان پارلمان های دو کشور شاهد تقویت و ارتقاء سطح مناسبات پارلمانی ایران و سوئد باشیم.

رئیس فراکسیون بانوان در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران توانمندسازی و افزایش حضور زنان در حوزه های مختلف است و در این راستا مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت های قانونی خود استفاده می نماید.

وی با اشاره به نقش پررنگ زنان در تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور زنان کارآفرین در سطوح مختلف جامعه برای ما اهمیت دارد و ارتقای مشارکت اقتصادی زنان از جمله اهدافی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صدد تحقق بیشتر آن در سطح جامعه هستند.

۸۹ درصد سد زاینده‌رود خالی است / بارش‌ها نگرانی‌ برای تأمین آب شرب را کم‌تر کرد
دنبال کنید

نماینده مردم تهران مشارکت موثر زنان در امور سیاسی در کشورمان را خاطرنشان کرد و افزود: زنان سهم بسزایی در امور سیاسی جامعه ایران دارند و در سطوح مختلف نهادهای سیاسی مدنی ایران نقش موثر ایفا می کنند.

وی از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات دو کشور استقبال کرد و خاطرنشان ساخت: ما از هرگونه فعالیت در راستای توسعه و گسترش مراودات فرهنگی و اقتصادی و انتقال تجربیات در حوزه زنان با کشور سوئد استقبال و حمایت می کنیم.

مسئول برنامه های آموزش، تربیت مدیر و کارآفرینی بخش روابط بین الملل سازمان فرهنگی سوئد  نیز از همکاری و تعامل دو کشور در حوزه زنان استقبال کرد و خواهان ارتقاء سطح مناسبات آموزشی، تربیتی و کارآفرینی بین دو کشور شد و بیان داشت: سوئد آماده همکاری و تعامل در زمینه آموزش، تربیت و کارآفرینی با ایران است و از تبادل همکاری های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بین دو کشور حمایت کرد.

در این جلسه هلنا سالگند؛ سفیر سوئد در تهران نیز حضور داشت که در خصوص نحوه همکاری دو کشور در خصوص توانمندسازی زنان و روابط پارلمانی فیمابین با پروانه سلحشوری گفت و گو کرد./

پایان پیام

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۶

ایران از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات با سوئد استقبال می کند رئیس فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات دو کشور استقبال کرد و گفت: ما از هرگونه فعالیت در راستای توسعه و گسترش مراودات فرهنگی و اقتصادی و انتقال تجربیات در حوزه زنان با کشور سوئد استقبال و حمایت می کنیم. http://media.icana.ir/Image/2017/11/201711104835965904_Thum.jpg£دیدار پروانه سلحشوری با سفیر سوئددر تهران£ ایران,از,تبادل,فرهنگی,و,گسترش,مراودات,با,سوئد,استقبال,می,کند Icana

هر وقت مردم ایران مقاومت را دودستی چسبید،موفق شد و پیش رفت
دنبال کنید

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi