جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتمام ۸۵ درصد گازرسانی شهرستان باشت/اولویت شهردار جدید توسعه شهرستان و اتمام طرح های نیمه کاره باشد

فرماندار باشت خاطرنشان کرد: با توجه به طرح های نیمه تمام در باشت اولویت راه توسعه شهرستان و اتمام طرح های نیمه تمام باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز،شهردار جدید باشت با حضور مدیر کل امور شهری استانداری،فرماندار و امام جمعه باشت و مسئولان شهرستانی و استانی منصوب شد.   سید مسعود حسینی  در جلسه تودیع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38737
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

کرونا :

اتمام ۸۵ درصد گازرسانی شهرستان باشت/اولویت شهردار جدید توسعه شهرستان و اتمام طرح های نیمه کاره باشد
اتمام ۸۵ درصد گازرسانی شهرستان باشت/اولویت شهردار جدید توسعه شهرستان و اتمام طرح های نیمه کاره باشد 3
فرماندار باشت خاطرنشان کرد: با توجه به طرح های نیمه تمام در باشت اولویت راه توسعه شهرستان و اتمام طرح های نیمه تمام باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز،شهردار جدید باشت با حضور مدیر کل امور شهری استانداری،فرماندار و امام جمعه باشت و مسئولان شهرستانی و استانی منصوب شد.

 

سید مسعود حسینی  در جلسه تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید باشت ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی بیان کرد:طبیعی است کسی که در بدنه دولت قرار میگیرد،روزی باید جایش را به فرد دیگری بدهد.

 

حسینی با بیان اینکه مردم باید مسئولان را بپذیرتد یا رد کنند، گفت:بهترین محکمه برای عملکرد یک مسئول، مردم هستند‌.

 

فرماندار باشت با اشاره به فعالیت های دولت در حوزه گازرسانی عنوان کرد:۸۵ درصد پیشرفت در شهرستان داشتیم و ۱۵ درصد دیگر مانده تا شهرستان تکمیل شود.

 

وی ابراز کرد: در فضای سبز،روشنایی،پارک های شهر و مبلمان شهری شهردار سابق عملکرد خوبی داشت که البته حمایت های نماینده و دولت نیز نباید فراموش شود.

 

حسینی با اشاره به دستورکار شهردار جدید باشت خاطرنشان کرد: با توجه به طرح های نیمه تمام در باشت اولویت راه توسعه شهرستان و اتمام طرح های نیمه تمام باشد.

 

فرماندار باشت تصریح کرد: در دولت یازدهم شاهد کارهای خوبی در سطح شهرستان بودیم،درحوزه راه بجز ۶کیلومتر از جاده پیچاب باشت همه خیابان و کوچه های شهرستان  آسفالت شده است.

 

وی در پایان تصریح کرد: خوشحالم که امروز از همه طوایف و جناح شهرستان باشت در این مجلس حضور دارند ، همزمان با رشد فرهنگی شهرستان فرهنگ سیاسی شهرستان هم رشد کرده است که یک نقطه عطف در در شهرستان است.

آماده کمک به دولت برای دستیابی به اهداف سفر به کردستان هستیم
دنبال کنید

 

وی افزود: همه جناح ها در شهرستان در زمان انتخابات رقابت خود را دارند و در پایان همه با همکاری هم برای پیشرفت و توسعه شهرستان تلاش میکنند.

 

انتهای پیام/س

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi