چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

اظهار نظر حجت الاسلام موحد درباره عملکرد بزرگواری و عدل هاشمی پور

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در سه دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به عملکرد نماینده پیشین و نماینده فعلی حوزه کهگیلویه پرداخت و به سوالات خبرنگار این پایگاه خبری پاسخ گفت.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت و گو با این پایگاه خبری در پاسخ به این سوال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38654
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

کرونا :

اظهار نظر حجت الاسلام موحد درباره عملکرد بزرگواری و عدل هاشمی پور
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در سه دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به عملکرد نماینده پیشین و نماینده فعلی حوزه کهگیلویه پرداخت و به سوالات خبرنگار این پایگاه خبری پاسخ گفت.
اظهار نظر حجت الاسلام موحد درباره عملکرد بزرگواری و عدل هاشمی پور 3

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت و گو با این پایگاه خبری در پاسخ به این سوال که عملکرد عدل هاشمی پور نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی را چگونه ارزیابی می کنید؟ که در پاسخ اظهار کرد:اینکه عملکرد نماینده فعلی کهگیلویه چگونه است را من نباید جواب دهم.

 

وی بیان کرد: این سوال را سوال کنندگان و مردم باید جواب دهند اگر عملکرد قابل قبول بود مردم جواب قابل قبول می دهند اگر غیر از این بود نیز جواب دیگری می دهند.

وی ادامه داد: به دلایل مختلف از جواب دادن به این سوال معذورم  و مصلحت من نیست جواب دهم و سوال کنندگان و مردم باید نمره بدهند و من نباید نمره بدهم.

 

موحد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه به نظر شما چرا حجت الاسلام بزرگواری در دور قبل برای

نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام نکرد؟ نیز گفت: در خصوص آقای بزرگواری نیز من نمی توانم پاسخ دهم زیرا خودشان حی و حاضر و زنده و عاقل، بالغ، رشید و انسانی دارای جایگاه اجتماعی، سیاسی و مذهبی است و از بنده توانمندتر و اولی تر در جواب گویی به این موضوع هستند.

 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در سه دوره مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: از آقای بزرگواری باید علت عدم حضورشان در دور قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی را بپرسید و من نباید به جای وی جواب بدهم.

دولت میانمار مانع جنایات وحشیانه علیه مسلمانان شود/ ایران خواهان امنیت در منطقه، شبه‌جزیره کره و آسیاست/ هرگاه شیعه و سنی کنار هم بودند، بر تروریسم پیروز شدند
دنبال کنید

 

موحد عنوان کرد: از آقای بزرگواری می توانید به عنوان یک چهره سیاسی و چهره ای از استان ما  می توانید سوال کنید که چرا در انتخابات شرکت نکرده اند.

 

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد حجت الاسلام بزرگواری دو دورره حضور در مجلس شورای اسلامی را چطور ارزیابی می کنید؟ نیز بیان کرد: در خصوص علمکرد آقای بزرگواری نیز نظری ندارم، فقط می گویم در حدامکانات، توان، بضاعت خود فعالیت و خدمت کرد و اعتقادم براین بوده و هست و همان که امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر می فرماید”به پرونده دیگران مپرداز” .

 

این نماینده مجلس ادامه داد: قطعا اگر بخواهم درباره عملکرد حجت الاسلام بزرگواری اظهار نظر کنم باید بگویم در حد بضاعت و امکاناتی که در اختیار داشت تلاش کرد و زحمت کشید و اینکه چقدر توانست نتیجه بگیرد یا نگیرد به حوزه من ربطی ندارد و من به عنوان نماینده و کسی که  آشنایی با زیر و بم نمایندگی دارد می گویم در حد بضاعت خود تلاش کرد و  زحماتش نیز قابل تقدیر است.

انتهای پیام/۲۰۰/ صبح زاگرس 

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi