پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان:پوشش زنده 15 ساعت زائران حسینی در مرز شلمچه/همه ی جناح ها در محور شلمچه فراموش میشود

در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چرام: مدیرکل صدا وسیمای آبادان گفت: در محور شلمچه به کشور عراق،حال وهوای خاص وجود دارد که همه ی جناح ها و گروه ها به عشق سیدالشهدا فراموش میشود.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی چرام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38645
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۰۷

کرونا :

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان:پوشش زنده 15 ساعت زائران حسینی در مرز شلمچه/همه ی جناح ها در محور شلمچه فراموش میشود
در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چرام:
مدیرکل صدا وسیمای آبادان گفت: در محور شلمچه به کشور عراق،حال وهوای خاص وجود دارد که همه ی جناح ها و گروه ها به عشق سیدالشهدا فراموش میشود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان:پوشش زنده 15 ساعت زائران حسینی در مرز شلمچه/همه ی جناح ها در محور شلمچه فراموش میشود 3

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی چرام بیان کرد:پوشش زنده تردد زائران حسینی در مرز شلمچه ؛۱۵ ساعت در هر شبانه روز صورت می گیرد.

 

دبیقی ضمن تشریح اقدامات قرارگاه رسانه ای اربعین حسینی (ع)در مرز بین المللی شلمچه گفت: همکاران ما در معاونت های صدا ،سیما ،خبر وفضای مجازی  به همراه نیروهای فنی و پشتیبانی برای پوشش و پخش زنده برنامه‌های ویژه اربعین حسینی از طریق قرارگاه رسانه ای مرکز آبادان  تمام توان خود را به کار بسته اند. 

 

وی بیان کرد: همکاران ما آخرین اخبار و اطلاعات ونیز حال و هوای تردد زوار و اقدامات صورت گرفته را لحظه به لحظه به سراسر ایران مخابره می کنند.

 

مدیر کل صداوسیمای آبادان افزود:رادیو آبادان هم با تهیه برنامه های مختلف زنده و تولیدی و ارتباط با رادیو های سراسری و استانی و رادیو اربعین  اطلاعات این همایش عظیم  را به عاشقان حضرت ثارالله منعکس میکند.

 

 دبیقی در ادامه اظهار کرد:هم اکنون یک گروه خبری ودو گروه تولیدی از مرکز آبادان در کشور عراق به سر می برند و علاوه بر برقراری ارتباط های زنده در حال  تولید مستند های اربعینی می باشند.

 

مدیرکل صدا وسیمای آبادان گفت: در محور شلمچه به کشور عراق،حال وهوای خاص وجود دارد که همه ی جناح ها و گروه ها به عشق سیدالشهدا فراموش میشود.

نشست فرماندار با جوانان شهرستان کهگیلویه
دنبال کنید

 

گفتنی است که شلمچه تنها مرزی است که اتباع دیگر کشورها که قصد تشرف به عتبات عالیات ازطریق جمهوری اسلامی ایران را دارند، می توانند از آن عبور کنند و تا کنون بیش از ۴۰هزار نفر از ۳۵کشور جهان این مرز را برای تردد انتخاب کرده اند.

مدیرکل صدا وسیمای آبادان
چرام
چرام نیوز

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi