جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وجود 370 هزار دختر مجرد در روستاهای کشور/ ازدواج دختران روستایی به یک معضل تبدیل شده است

مدیرکل مناطق محروم کمیته امداد کشور: مدیرکل مناطق محروم کمیته امداد کشور با بیان اینکه قریب به ۳۷۰ هزار دختر مجرد در روستاها وجود دارد افزود: بازماندگی از ازدواج در دختران روستایی به یک معضل تبدیل شده است که باعث بروز مشکلات روحی و روانی در آنان شده است.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛ آذر اسماعیلی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38506
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

کرونا :

وجود 370 هزار دختر مجرد در روستاهای کشور/ ازدواج دختران روستایی به یک معضل تبدیل شده است
وجود 370 هزار دختر مجرد در روستاهای کشور/ ازدواج دختران روستایی به یک معضل تبدیل شده است 3
مدیرکل مناطق محروم کمیته امداد کشور:
مدیرکل مناطق محروم کمیته امداد کشور با بیان اینکه قریب به ۳۷۰ هزار دختر مجرد در روستاها وجود دارد افزود: بازماندگی از ازدواج در دختران روستایی به یک معضل تبدیل شده است که باعث بروز مشکلات روحی و روانی در آنان شده است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛ آذر اسماعیلی در نشست کارگروه بانوان و خانواده که با حضور مسوولان استانی و کشوری در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) نگاه ویژه ای به موضوع محرومیت زدایی در سطح کشور دارد و این موضوع را در دستور کار خود دارد.

 

وی عنوان کرد: کمیته امداد تلاش کرده است پای خیرین تهرانی را به این استان باز کند و در این امر بسیار موفق بوده به طوری که ۸۰ درصد خیرین استان عمدتا تهرانی بوده است.

 

اسماعیلی به یکی از خیران تهرانی به نام ”یوسفی نمیر“ اشاره کرد و افزود:به عنوان مثال همین خیر ۱۸ مرتبه با دست پر به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده و در زمینه محرومیت زدایی تلاش فراوانی انجام داده است‌.

 

وی با بیان نادیده گرفتن مشارکت مردم و ظرفیت آنان در محرومین زدایی افزود: اقتصاد روستا بدون تعارف در دست زنان است.

 

اسماعیلی با بیان اینکه قریب به ۳۷۰ هزار دختر مجرد در روستاها وجود دارد افزود: بازماندگی از ازدواج در دختران روستایی به یک معضل تبدیل شده که این امر باعث بروز مشکلات روحی و روانی در آنان شده است.

 

مدیرکل مناطق محروم کمیته امداد کشور در پایان گفت: ضعف مدیریتی و خودکم بینی باعث عدم ارائه خدمات به مناطق محروم این استان شده است.

انتهای پیام/س

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi