یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار پروانه سلحشوری با رییس پارلمان صربستان / تاکید بر لزوم توسعه روابط پارلمانی

دیدار گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان با رییس پارلمان صربستان دیدار پروانه سلحشوری با رییس پارلمان صربستان / تاکید بر لزوم توسعه روابط پارلمانی سرویس بین الملل پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان و رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای روز دوم خود با مقامات صربستان، با “مایا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38491
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۹:۳۰

کرونا :

دیدار پروانه سلحشوری با رییس پارلمان صربستان / تاکید بر لزوم توسعه روابط پارلمانی
دیدار گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان با رییس پارلمان صربستان

دیدار پروانه سلحشوری با رییس پارلمان صربستان / تاکید بر لزوم توسعه روابط پارلمانی

سرویس بین الملل
پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان و رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای روز دوم خود با مقامات صربستان، با “مایا گویکوویچ” رئیس مجلس صربستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان و رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای روز دوم خود با مقامات صربستان، با “مایا گویکوویچ” رئیس مجلس صربستان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که حسین ملاعبداللهی سفیر کشورمان نیز حضور داشت، طرفین در این دیدار بر لزوم افزایش همکاری های دوستانه دو کشور تاکید داشتند و در عین حال سطح روابط پارلمانی  موجود را راضی کننده دانستند. پروانه سلحشوری با اشاره به جلسه هیئت ایرانی با وزیر تجارت و گردشگری صربستان گفت: “خوشبختانه عزم و اراده دو طرف بر این است که روابط میان ایران و صربستان در زمینه های مختلف از جمله تجاری، اقتصادی و گردشگری توسعه یابد.

گویکوویچ نیز در این دیدار گفت: “افزایش سطح همکاری ها میان دو کشور در سال های اخیر واضح است که البته امیدوار هستیم این روند ادامه یابد.” وی سپس توضیحاتی در خصوص ساختار مجلس صربستان برای هیئت ایرانی بیان نمود. رئیس مجلس صربستان در ادامه از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به صربستان دعوت رسمی نمود و اظهار داشت که علاقه دارد مجددا به ایران سفری داشته باشد. وی سپس به نقش ایران در صحنه بین المللی اشاره کرد و از حمایت های کشورمان در عرصه بین المللی در خصوص صربستان قدردانی نمود.

پدیده عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی بارژیم صهیونیستی برای جهان اسلام خسارت آمیز است
دنبال کنید

بازدید از صحن مجلس صربستان و دیدار با اعضای گروه دوستی صربستان و ایران پارلمان صربستان و همچنین گفتگو با اعضای برخی از کمیسیون های مجلس صربستان از دیگر برنامه های دیدار امروز بود. لازم به ذکر است که در لحظه ورود هیئت پارلمانی ایران به صحن مجلس صربستان، نمایندگان صرب برای لحظاتی هیئت ایرانی را تشویق نمودند.
هیئت پارلمانی کشورمان امروز همچنین از سایت تاریخی کاله مگدان و موزه نیکلا تسلا بازدید نمود.

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰

پروانه سلحشوری

دیدار پروانه سلحشوری با رییس پارلمان صربستان / تاکید بر لزوم توسعه روابط پارلمانی پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان و رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای روز دوم خود با مقامات صربستان، با “مایا گویکوویچ” رئیس مجلس صربستان دیدار و گفتگو کرد. http://media.icana.ir/Image/2017/07/201707109013302529_Thum.jpg£پروانه سلحشوری£ دیدار,پروانه,سلحشوری,با,رییس,پارلمان,صربستان,/,تاکید,بر,لزوم,توسعه,روابط,پارلمانی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi