دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رتبه برتر دادگستری استان در زمینه ابلاغ الکترونیک درکشور/ برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم منطقه 4 کشور در یاسوج

رئیس کل دادگستری استان خبر داد: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارزیابی معاونت آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در بیشتر ارزیابی ها در رتبه های ۱ تا ۳ کشوری قرار داریم و در زمینه ابلاغ الکترونیک نیز دارای رتبه های ۱ تا ۳ در بین دادگستری های کشور هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38444
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

کرونا :

رتبه برتر دادگستری استان در زمینه ابلاغ الکترونیک درکشور/ برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم منطقه 4 کشور در یاسوج
رئیس کل دادگستری استان خبر داد:
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارزیابی معاونت آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در بیشتر ارزیابی ها در رتبه های ۱ تا ۳ کشوری قرار داریم و در زمینه ابلاغ الکترونیک نیز دارای رتبه های ۱ تا ۳ در بین دادگستری های کشور هستیم.
رتبه برتر دادگستری استان در زمینه ابلاغ الکترونیک درکشور/ برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم منطقه 4 کشور در یاسوج 4

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛ نشست توجیهی مسئولان کمیته های ۱۰ گانه برگزاری مسابقات با حضور رئیس کل، مسئولان و اعضای کمیته ها در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

 رئیس کل دادگستری استان در این نشست با اشاره به اینکه قرآن جلای دل بوده و نگاه افراد حافظ قرآن و حتی بی سواد نیز به آن موجب رحمت و مغفرت است اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد شاید در زمره استانهای محروم باشد،لیکن معتقدم که اینطور نیست شاید محرومیت در مادیات باشد  اما غنای باطن ،پاکی دل و پای کار بودن را اثبات کرد .

 

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با اشاره به همزمانی برگزاری مسابقات و ایام پیاده روی شیفتگان حسینی به مناسبت اربعین فرا رو نیز گفت: خدمت در خصوص نشر فرهنگ و معرفت قرآنی از کل کار قضائی بالاتر است هرچند پیاده روی اربعین حسینی یک عبادت است اما خدمت به قرآن یک عبادت خاص است.

 

مقام ارشد قضائی استان میهمان نوازی مردمان کهگیلویه و بویراحمد را ستود و با اشاره به مسابقات قرانی پیش رو بیان کرد: همت، درایت، بزرگواری و میهمان نوازی خصلت و حقیقت بارز مردمان کهگیلویه و بویراحمد است. شما همکاران گرامی به احترام قرآن به میدان آمدید و مردم این استان اشتهار به میهمان نوازی دارند از همه وجودشان برای اکرام میهمانشان مایه می گذارند واقعاً این موضوع را در وجود شما جهت اکرام میهمان دیده ام. که در زندگی شخصی میهمان را اکرام می نمایند.

نیم گاهی مختصر به جایگاه کارمند در مفهوم کلمه
دنبال کنید

 

وی در ادامه با اشاره به ارزیابی معاونت آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در بیشتر ارزیابی ها در رتبه های ۱ تا ۳ کشوری قرار داریم و در زمینه ابلاغ الکترونیک نیز دارای رتبه های ۱ تا  ۳ در بین دادگستری های کشور هستیم.

رتبه برتر دادگستری استان در زمینه ابلاغ الکترونیک درکشور/ برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم منطقه 4 کشور در یاسوج 5

گشتاسبی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و مسئول برگزاری مسابقات در خصوص اهمیت مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه منطقه ۴ کشور و اینکه یک رویداد فرهنگی برای استان است اظهار داشت: این مسابقات با حضور استانهای اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس و لرستان به میزبانی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان در دو گروه خواهران و برادران در رشته های حفظ کل، حفظ جز، قرائت، ترتیل، درک مفاهیم قرآنی و روخوانی قرآن مجید و اذان در دانشگاه یاسوج برگزار می گردد و نفرات برتر به مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه اعزام می شود.

انتهای پیام/۲۰۰/منبع: پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس 

مسابقات سراسری قرآن کریم
ابلاغ الکترونیک
صبح زاگرس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi